مهلت ارسال ایده به استارت آپ  نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌های آن تمدید شد


مهلت ارسال ایده به استارت آپ  نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌های آن  تمدید شد

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: مهلت ارسال ایده به استارت آپ  «نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌های آن» تا 15 تیرماه تمدید شد.

جلال الدین صادقی، امروز دوشنبه ۲۴ خردادماه به رسانه‌های گروهی گفت: اولین رویداد شتاب (استارت آپی) مرکز نوآوری عناب موسسه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان با موضوع "نوآوری در بسته بندی عناب و فرآورده‌های عناب"؛ ۲۲ تیرماه جاری، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی، هدف از برگزاری این رویداد را دریافت ایده‌های خلاقانه و نوآورانه برای ایجاد ارزش افزوده از طریق بسته بندی عناب، توجه به موضوع بسته بندی عناب به عنوان یکی از چالش‌های اصلی در ارائه این محصول به بازارهای داخلی و خارجی با هدف تجاری‌سازی ایده‌های واصله به این رویداد، عنوان کرد.

وی بیان کرد: این رویداد یک روزه با محوریت بسته بندی عناب و در موضوعات بازار پسندی، حفظ کیفیت و ماندگاری، طراحی بسته بندی صادراتی، بسته بندی سالم و زیست سازگار، خلاقیت و نوآوری در طراحی بسته بندی و همچنین صنایع دستی و المان‌های فرهنگی در بسته بندی، نوآوران و پژوهشگران این عرصه را برای ارائه بهترین بسته بندی با تاکید بر حفظ ماندگاری و کیفیت به همراه توجه به بازار پسندی و مارکتینگ به چالش خواهد کشید.

رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر حمایت از ایده‌های برتر شامل استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی عناب جهاد دانشگاهی استان، حمایت از تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حمایت از ثبت مالکیت فکری ایده‌های برتر و معرفی این ایده‌ها به صنایع مرتبط، به تیم‌های برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۴، ۳ و ۲ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

صادقی خاطرنشان کرد: صاحبان ایده‌های مرتبط می‌توانند تا ۱۴ تیرماه، ایده های خود را با مراجعه به لینک https://uastartup.uast.ac.ir/fa/form/۴۲۰/annab ثبت و در این رویداد شرکت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی