میرزازاده: فقط برای طلای المپیک به توکیو می روم/ بنا با زیر و بم کشتی فرنگی آشناست


میرزازاده: فقط برای طلای المپیک به توکیو می روم/ بنا با زیر و بم کشتی فرنگی آشناست

نماینده سنگین زن کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو، گفت: انگیزه زیادی برای کسب موفقیت در المپیک توکیو دارم و به چیزی جز کسب مدال طلا فکر نمی کنم.

امین میرزازاده در گفتگو با ایسنا، درباره کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت پیت لاسینسکی لهستان، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور بیشتر مدعیان طراز اول سنگین وزن جهان برگزار شد و واقعا از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. کشتی گیران خوبی در این رقابت ها به میدان رفتند، چرا که تورنمنت لهستان آخرین میدان تدارکاتی پیش از المپیک بود و مدعیان می خواستند پیش از المپیک خود را محک بزنند. تاکنون ۱۱ مرحله اردوی متوالی تیم ملی را پشت سر گذاشتیم و در شرایط خوب روحی و بدنی عازم لهستان شدم. رقبای داخلی و خارجی بسیار خوبی داشتم و سعی کردم با برنامه کشتی بگیرم تا به هدفم برسم.

دارنده مدال های طلای جوانان جهان ۲۰۱۸ و بزرگسالان آسیا ۲۰۲۰، افزود: من نیز با آمادگی خوبی در مسابقات حاضر شدم و هدفی جز رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک نداشتم. از اینکه توانستم در نهایت به موفقیت برسم و افتخار پوشیدن دوبنده تیم ملی نصیبم شود خیلی خوشحالم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای کشتی فرنگی ایران در توکیو باشم و پاسخ اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم.

وی درباره هدف خود از حضور در المپیک و اینکه در حضور بزرگان کشتی جهان به دنبال کسب چه مدالی است، گفت: اصلا به دنبال این نیستم که بخواهم فقط در المپیک کشتی بگیرم. اولین هدفم این بود که به دوبنده تیم ملی برسم و پس از آن نیز نماینده شایسته ای برای کشتی ایران باشم. به چیزی جز مدال طلای المپیک فکر نمی کنم و از جان مایه می گذارم تا به این هدف بزرگ برسم.

میرزازاده ادامه داد: اگر می خواستم فقط به حضور در المپیک قانع باشم مطمئنا ماه ها زحمت و سختی نمی کشیدم. المپیک میدان بزرگی است و همه ما برای کسب بهترین نتیجه انگیزه زیادی داریم.

نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران در المپیک توکیو، درباره مهمترین رقبای خود در این رویداد، گفت: رقبای خوبی از کوبا، گرجستان، روسیه دارم و همه رقبا جزو بهترین های جهان هستند و برای کسب مدال به المپیک می آیند. امیدوارم روزم باشد و بتوانم بهترین عملکردم را نشان بدهم و با شکست مدعیان جهانی به مدال طلا برسم. در فرصت باقیمانده با کمک کادر فنی با کسب بیشترین شناخت نسبت به حریفان به میدان خواهم رفت.

وی در پایان با اشاره به تلاش های محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، خاطرنشان کرد: واقعا تمرینات بسیار خوبی را در ماه های گذشته پشت سر گذاشتیم. آقای بنا سال هاست برای کشتی فرنگی زحمت کشیده و به خوبی با زیر و بم کشتی فرنگی آشناست. قطعا از تجربیات بالای او استفاده می کنیم تا به بهترین نتیجه برسیم. تمرین زیر نظر محمد بنا نقش زیادی در موفقیت همه بچه ها دارد. آماده ایم با همه توان به میدان برویم و برای موفقیت کشتی فرنگی ایران مبارزه کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مستانه