ناحیه صنعتی هشجین به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد


ناحیه صنعتی هشجین به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری حق بهره‌برداری از ناحیه صنعتی هشجین به سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبرداد.

به گزارش ایرنا ، محمد اهلی روز دوشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: این ناحیه صنعتی به دلایل مختلف راکد رها شده بود و امکان بهره‌برداری و واگذاری زمین در آن وجود نداشت که با تشکیل جلسات متعدد و دعوت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی کل این ناحیه صنعتی واگذار گردید.

وی بر لزوم حمایت مسئولان از این سرمایه‌گذار تاکید کرد و گفت: کل این ناحیه صنعتی حدود پنج هکتار است که با توجه به شرایط مناسب این سرمایه‌گذار برای احداث صنایع مختلف، این ناحیه در قالب ۶ قرارداد و در زمینه‌های مختلف تولیدی در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شد.

اهلی تولیدات آینده این واحد تولیدی را در زمینه تولید پوشاک، فولاد، بتن، آجر و صنایع تبدیلی غذایی برشمرد و افزود: با توجه به قرارگیری بخش هشجین در منطقه محروم شهرستان خلخال، با شروع بهره‌برداری از این واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیشتری جوانان این منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل همچنین از آغاز عملیات اجرایی این ناحیه همزمان با تحویل اراضی موردنظر به سرمایه‌گذار خبرداد و اظهارکرد: همزمان با آماده‌سازی این ناحیه، شاهد شروع احداث این واحد تولیدی توسط سرمایه‌گذار خواهیم بود که این نمونه بارز جهش تولید در استان است.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش