طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و پیام اوراکل هفته 4 خرداد


فراسوی زمان با طالع بینی هفتگی تاروت چیده شده به نیت برای متولدین ماه های سال برای هفته پایانی بهار دل انگیز خرداد ماه سال 00. ادعیه و طالع بینی تاروت کائنات تاروت فروردین کارت ملکه ملکه زنی را نشان می دهد که روی تخت نشسته است. از طبیعت فراوانی که او را احاطه کرده است می توانیم حدس بزنیم که این زن نماینده مادر زمین، الهه باروری است. جهان او...

فراسوی زمان با طالع بینی هفتگی تاروت چیده شده به نیت برای متولدین ماه های سال برای هفته پایانی بهار دل انگیز خرداد ماه سال 00.

ادعیه و طالع بینی تاروت کائنات

تاروت فروردین

کارت ملکه
ملکه زنی را نشان می دهد که روی تخت نشسته است. از طبیعت فراوانی که او را احاطه کرده است می توانیم حدس بزنیم که این زن نماینده مادر زمین، الهه باروری است. جهان او با زهره اداره می شود و این بدان معنی است که به لطف این الهه، عشق، هارمونی، باروری و تجمل به حد نهایی خود رسیده است. این زن با موهای بلوندی که با تاجی از ستارگان تزیین شده، نشانگر ارتباط الهی خود با قلمرو عرفانی است. او لباس بلندی با طرح انار دارد که نشان دهنده باروری است و روی بالشتک هایی گلدوزی شده با علامت زهره نشسته است. او در احاطه یک جنگل سبز دلربا است که رودخانه ای از آن عبور می کند. ملکه در تاروت نشان دهنده فراوانی و برکت است.
ملکه به ما نشان می دهد که تا چه حد با خود واقعیمان پیوند عمیق داریم که می تواند با بسیاری از جنبه های دیگر نظیر باروری، بروز، خلاقیت و پرورش همراه باشد.
بنابراین از شما می خواهد تا با زیبایی ارتباط برقرار کرده و خوشبختی را به زندگی خود بیاورید؛ خودتان را بفهمید و با حواس خود در تماس باشید تا بتوانید شرایط زندگی را برای خوشبختی و شادی جذب کنید. او سیگنالی است که می گوید با خود مهربان باشید و از خود مراقبت کنید.
ملکه همچنین نشانه ای قوی از باروریست. کارت ملکه همچنین به معنای تولد یک ایده، تجارت یا کاری جدید در زندگی شماست. با توجه به خوشبختی که این کارت را احاطه کرده است، می توانید مطمئن باشید که چنین موقعیت ها و کار هایی با موفقیت در زندگی شما به پایان می رسد. ایده هایی را که به شما تلنگر میزنند کشف کرده و آنها را مطرح کنید و مطمئن شوید که خود را وقف انجام آنها می کنید. این کارت نشانه موفقیت آنهاست و به خوبی از آنها مراقبت می شود. ملکه، به عنوان نماد مادرزمین، شما را نیز ترغیب می کند تا وقت خود را صرف تعامل با طبیعت (مادر همه ما) بکنید.

تاروت اردبیهشت

کارت خورشید
کارت خورشید بیانگر Positive emotions احساسات مثبت و تکامل است. این کارت غروبی را به تصویر میکشد که تا سیاهی شب ادامه دارد. خورشید عامل زندگی در سیاره ماست که نماد انرژی و حیات است. در پس زمینه کارت کودکی به تصویر کشده شده که با شادی بازی میکند. سمبلی از معصومیت که خبر از شادی و به تعادل رسیدن شما با خود واقعیتان را میدهد. کودک برهنه است که نشان میدهد چیزی برای مخفی کردن ندارد. همیچنین در کارت، Purity and innocence پاکی و معصومت کودکی با سفیدی اسب به تصویر کشیده شده است. در اینجا، اسب نمادی از قدرت و توانایی نیز میباشد.
در جهت معکوس، کارت خورشید نشان میدهد شما با دیدن نیمه پر لیوان در بعضی موقعیت ها مشکل دارید. ممکن است ابرها جلوی گرما و نوری که برای حرکت نیاز دارید، گرفته باشند. این ممکن است به شما حس عدم اعتماد به نفس و ناتوانی را القاء کند. احتمالا کارهایتان کمی عقب مانده است که باعث شده نتوانید خوشبین و پرانگیزه باشید.
از طرفی، کارت خورشید نشان میدهد واقع گرایانه به موقعیت ها نگاه نمیکنید. این میتواند نشانه ای از خوش بینی بیش از اندازه شما باشد. این ها مسائلی هستند که باید در نظر بگیرید تا بتوانید با موفقیت ادامه راه را طی کنید.

تاروت خرداد

کارت مردی را نشان می دهد که در بالای قلعه ای ایستاده است و در دست راستش یک کره مینیاتوری دارد. او به منظره پیش رویش چشم دوخته است، اقیانوسی در سمت چپ آن قرار دارد و زمین در سمت راست کشیده شده است. این مرد لباسی نارنجی و یک کلاه قرمز پوشیده است که به ترتیب سمبل اشتیاق به زندگی و ماجراجویی است. کره مینیاتوری موجود در دست وی نشان دهنده دستیابی او به تجربیات بیشتر در زندگی است.
کارت 2 چوبدستی نسخه کامل تری از تک چوبدستی است، بدین معنی که کارت در مورد برنامه ریزی و پیشروی به جلوست. با این نگاه، شما قبلاً هدفی برای دستیابی تعیین کرده اید، به این معنی که ایده را به a program یک برنامه واقع گرایانه تبدیل کرده اید.
اکتشاف به عنوان معنای دیگر کارت 2 چوبدستی در نظر گرفته می شود. یعنی شما در حال خارج شدن از پیله خود هستید و چیزهای جدیدی کشف و تجربه خواهید کرد. این کارت شما را ترغیب می کند که علی رغم شروع سخت، کار و تلاش کنید و به جلو بروید، به عبارت دیگر، شما برای موقعیت امروزتان بسیار تلاش کرده اید و در حال حرکت به جلو هستید اما همچنان اهداف بلند مدت خود را در ذهن دارید.
به طور خلاصه، معنای 2 چوبدستی در مورد تصمیم گیریست. به عبارت دیگر، شما یا از دانش فعلی خود راضی هستید یا در حال پیشروی و ریسک هستید. که اگر چنین است دارید از دایره امنی که در آن بودید خارج میشوید تا قلمرو جدیدی را کشف کنید.

تاروت تیر

کارت دو شمشیر نماد سر در گمی است که ما هنگام انتخاب های دشوار در زندگی با آن مواجه می شویم. در کارت دو شمشیر زنی نشسته وجود دارد با چشمان بسته که در هر دست خود یک شمشیر نگه داشته. در پس زمینه دریایی که با سنگ های صخره ای احاطه شده به چشم میخورد که مانعی برای کشتی ها محسوب می شود و مانع حرکت و پیشروی است. زن با پشمان بسته موقعیتی را به تصویر کشیده که نه قادر به دیدن مشکلات خود است و نه می تواند راه حلی برای آن پیدا کند.
شمشیری که در هر یک از دستانش دارد نشان می دهد او دو انتخاب دارد. هرکدام از آن ها او را به مسیر متفاوتی هدایت می کند. همچنین می تواند نشان دهنده بن بست باشد که به این معنیست که باید مشکلات را با تفکر منطقی حل کنید.
ماه که در گوشه راست کارت قرار دارد بیانگر نقش خیال و فریبکاری در مشکل تر کردن تصمیم گیری برای زن است.
وقتی کارت دو شمشیر رو می شود ما با بن بست رو به رو می شویم. دو نیروی مساوی ولی متضاد در نبرد به هم می پیوندند و به نظر می رسد نشانه ای از پایان نیست. شما در میانه راه خود را گرفتار می بینید.
بدون مداخله کسی یا چیزی این امر ممکن است به طور نامحدود ادامه یابد. ما خود را در شرایطی میبینیم که باید تصمیم بگیریم. می توانیم هر انتخابی داشته باشیم، هیچ یک از این دو انتخاب به طور خاص و منحصرا جذاب نیستند که همین امر باعث سخت تر شدن تصمیم گیری میشود. اما تا زمانی که از این بن بست عبور نکنیم پیشرفت دیگری درکار نخواهد بود.
ما خود را در شرایطی می بینیم که باید انتخابی کنیم که به نظر نمی رسد جذاب باشد.

دو شمشیر اغلب با تعادل و مشارکت همراه است. این نشان دهنده نیاز به متعادل کردن روابطتان است. صرف نظر از اینکه روابط عاشقانه باشد یا دوستی یا تجاری، شما ممکن است در حال تقلا برای حفظ وضعیت فعلی تان باشید و ممکن است خود را در میانه راه گرفتار ببینید.
با توجه به کارت، ممکن است در حال حاضر درگیر انتخاب راه مناسب تر باشید و شاید منتظر تصمیم طرف مقابلتان هستید.
صبور باشید و از فشار آوردن به افراد در تصمیم گیری ناگهانی خود داری کنید. دو شمشیر نشان دهنده هشدار برای احتیاط کردن است.
مانند زن در کارت، شما ممکن است تصمیم بگیرید با چشمان بسته ادامه دهید. به این امید که مشکل خود به خود برطرف شود. شما باید از طفره رفتن از مشکلاتی که با آن ها مواجه هستید خود داری کنید. زیرا طفره رفتن مشکل را برطرف نمی کند و تنها باعث می شود مدت زمان بیشتری با مشکلات دست و پنجه نرم کنید.

تاروت مرداد

یک جوان خوش لباس که در زمینی بی ثمر ایستاده است و با جسارت چوبی را نگه می دارد. پیراهن او طرح سمندر دارد که نماد تحول از بد به خوب است. این جوان یک مدافع پرشور است که دائماً در حال گسترش اندیشه های پیشرفت معنوی و اجتماعی. بیابان پشت سرش نشان دهنده عنصرآتش بوده و بیانگر این است که او در دنیایی زندگی می کند که تاکنون ثمری نداده است.

بنابراین عقاید وی صرفا فرضیه است. با این حال، اگر او تصمیم بگیرد از آنها استفاده کند و در مسیر مناسب گام بردارد، خلوص نیتش سرنوشت بهتری برایش رقم خواهد زد.
وقتی جوان چوب بدست رو می شود، جوانی را می بینیم که هیجان و کنجکاوی عظیمی برای جهان دارد. او می داند چه کاری انجام دهد، اشتیاق به موفقیت دارد اما به دلیل بی تجربگی و شاید کمی ترس از ناشناخته ها، ایده های وی عملی نمیشوند. او دنیاهای جدیدی را برای کشف کردن می شناسد و فرصتهای جدیدی را که می تواند به راحتی از آنها بهره ببرد شناسایی می کند و او حتی استعداد نگرش را دارد.

حتی با همه اینها، او مایل است هنوز در خفا بماند و ایده های نو یکی پس از دیگری حواسش را پرت می کنند. اگر او کنترل این امور را یاد نگیرد، فرصت های پیشرفت خود را از بین خواهد برد.
وقتی کارت جوان چوب بدست رو می آید، می گوید چیزی در درونتان هست که مجبورتان می کند اکتشاف کنید، سرمایه گذاری کنید و گامهای بعدی را در زندگیتان بردارید. ممکن است در حال عملی کردن یک ایده خاص باشید، اما برخی از پیامهای متناقض به ذهن شما خطور می کند و دلسرد می شوید. این کارت شبیه به نبردهای درونی شماست که مانع از این می شود که قهرمان بازیتان بروز کند و به دنیا نشان دهید که برای کار مشخصی به جهان آمده اید!

اگر به اندازه کافی باهوش باشید، این کارت به طور معمول محرک Courage شجاعت است. این امر باعث می شود تا بر دلسردی های شخصی غلبه کرده و با جسارت به پیش بروید و ایده های خود را عملی کنید. ترس را کنار بگذارید، منابع خود را متمرکز کنید و کاری انجام دهید.

به جهان نشان بدهید که شما وجود دارید و در مورد پیشروی در مسیری که انتخاب کرده اید با کسی شوخی ندارید! همه موانع را فتح کنید و ایده های درخشانتان را جهانی کنید زیرا این کارت نشانگر سطحی از Success موفقیت است که تنها با شجاعت می توان به آن دست یافت.

تاروت شهریور

در این کارت یک دست اسرارآمیز وجود دارد که از ابرها بیرون آمده و چیزی شبیه یک سکه طلا با پنج ضلعی حک شده را نگه داشته است. این ستاره پنج پر، با عنصر زمین در ارتباط است و نشانه ثروت و همه چیزهای مادی و زمینی است.

در زیر دست باغی است که به نظر می رسد گل و سایر انواع پوشش گیاهی در آن فراوان اند که نماد باروری، رشد و شکوفایی است. کوه نمایانگر جاه طلبی لازم برای به دست آوردن ستاره است. جریان نهر نیز نشان می دهد که احساسات در خدمت این جاه طلبی هستند.

اگرچه تک ستاره معمولاً نشان دهنده فرصتی است که به نوعی منجر به دستاوردهای بزرگی می شود، اما معکوس شدنش ممکن است به معنای این باشد که یک سرمایه گذاری ضعیف، منابع بسیار بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا مد نظر داشتید نیاز داشته باشد. در ثانی، ممکن است شانس های زیادی از دست بدهید.

وقتی تک ستاره معکوس رو می شود، می تواند نشانه شرایط سخت اقتصادی و همچنین فرصت های محدود باشد. در این زمان به شما توصیه می شود که از ریسک های بزرگ مالی دوری کنید و در معامله به همه گزینه های خود فکر کنید.

همچنین این کارت زمان مشورت گرفتن از دیگران و خود داری از تصمیمات شتاب زده را نشان می دهد. تک ستاره معکوس می گوید که اکنون زمان خوبی برای شروع کار جدید یا فرصت شغلی تازه نیست به ویژه اگر انگیزه اصلی، سود مالی بیشتر باشد. اکنون سود مالی بیشتر، توهمی بیش نیست و سقوط شما را رقم خواهد زد.

تاروت مهر

یک جوان خوش لباس که در زمینی بی ثمر ایستاده است و با جسارت چوبی را نگه می دارد. پیراهن او طرح سمندر دارد که نماد تحول از بد به خوب است. این جوان یک مدافع پرشور است که دائماً در حال گسترش اندیشه های پیشرفت معنوی و اجتماعی.

بیابان پشت سرش نشان دهنده عنصرآتش بوده و بیانگر این است که او در دنیایی زندگی می کند که تاکنون ثمری نداده است. بنابراین عقاید وی صرفا فرضیه است. با این حال، اگر او تصمیم بگیرد از آنها استفاده کند و در مسیر مناسب گام بردارد، خلوص نیتش سرنوشت بهتری برایش رقم خواهد زد.

کارت جوان چوبدستی های معکوس، بیشتر روی ویژگی های منفی تاکید دارد. جوان چوبدستی ها وقتی در Tarot تاروت رو می شود که ایده های عالی یکی پس از دیگری به ذهن شما وارد می شوند ولی از مرحله فکر جلوتر نمی روند. شاید شما یک کار یا یک سرگرمی را آغاز کرده اید که انتظار دارید به سطح بالایی برسد و در عوض سر از نا کجا در می آورید.

شاید این واقعیت دردناک بنظر برسد اما نکته ای که میتوان از آن آموخت این است که در چنین شرایطی بجای اتلاف وقت بلافاصله بر روی کار دیگری که فکر میکنید ارزشش را دارد سرمایه گذاری کنید و دست از کار قبلی بردارید.

تاروت آبان

در کارت عشاق، زن و مرد در تصویر توسط یک فرشته در بالای سرشان محافظت و برکت داده می شوند. این زوج در خانه خود که ظاهرا باغ عدن است آرام و خوشحال به نظر می رسند. درخت میوه با مار در پشت سر زن، اشاره به داستان سقوط بشریت به دنیای مادی، آنهم بخاطر وسوسه شدن دارد. فرشته ای که در اینجا به تصویر کشیده شده رافائل، فرشته هوا است. کسی که نماد همان علامت ماه جمینی (خرداد) در اختر شناسیست.

هوا با فعالیتهای ذهنی و به ویژه تعامل داشتن ارتباط دارد که پایه و اساس روابط سالم است. به نظر می رسد از برکت فرشته در این کارت، تعادل و توازنی برقرار است که سمبل اتحاد و یگانگی بین دو نیروی مخالف است.
کارت عشاق معکوس اشاره ایست به کشمکشها و درگیریهای درونی و بیرونی که با آنها سر و کار دارید. ناسازگاری می تواند زندگی روزمره شما را دشوار کند و می تواند روابط شما را تحت فشار قرار دهد. باید وقت بگذارید تا در مورد آنچه باعث آزارتان شده فکر کنید تا بتوانید آنها را برطرف کنید یا آنها را رها کنید.

زمان آن رسیده به ارزش های شخصی و سیستم اعتقادی خود فکر کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها با آنچه از زندگیتان میخواهید مطابقت دارند.
قطع ارتباط می تواند یکی دیگر از تعبیرهای ممکن باشد. امکان دارد روابط شما از پایه قطع شود و بین شما و شریک زندگی یا یکی از عزیزانتان عدم تعادل بوجود آید. وحدتی که معمولاً در مفهوم کارت وجود دارد، وارونه شده است و معنی آن برعکس میشود.
عشاق معکوس همچنین نشانه اینست که شما از پذیرفتن بار مسئولیت اعمالتان سر باز میزنید. احتمالا تصمیمی گرفته اید که لحظه ای و بر پایه احساساتتان بوده اما اکنون شما دیگران را بخاطر عواقب آن مقصر میدانید. بنابراین شما اکنون یا باید جبران کنید و یا گذشته را رها کرده و در آینده تصمیمات بهتری بگیرید.

تاروت آذر

کارت های تاروت خاصی وجود دارند که تصاویر آن ها بلافاصله احساسات منفی را برمی انگیزد و پنج جام نیز یکی از همین کارتهاست.
این کارت نشان دهنده باخت و چالش های دردناکی است که از یک واقعه در گذشته سرچشمه میگیرد.
این کارت فردی را نشان می دهد که شنلی سیاه پوشیده است. او صورت خود را پنهان کرده که حسی نا امیدی را القا میکند. 5 جام روی زمین وجود دارد که سه تای آن ها افتاده است و دو جام دیگر ایستاده هستند.
با اینکه به نظر می رسد این فرد متوجه دو جام ایستاده شده هست اما همچنان خود را مشغول عزاداری برای جامهای افتاده کرده است.
رودخانه ای قدرتمند و خروشان نیز بین او و خانه یا قلعه ای وجود دارد که نشان دهنده این است که حجم زیادی از احساسات و هیجانات او را از جایگاه اصلی که به آن تعلق دارد دور کرده است.
پنج جام سمبل ناامیدی است، همان حسی که وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نیست بشما دست میدهد.
شما احساس ناراحتی می کنید از اینکه اوضاع همانطور که شما می خواستید پیش نرفته است. این کارت می گوید شما به جای حرکت به سمت یک دید مثبت تر، در گذشته مانده اید و این مسئله باعث احساس پشیمانی در شما خواهد شد.

آبی که از روی لیوان ها ریخته می شود در واقع نشان می دهد که دارید فرصتی را از دست می دهید. همچنین نشان می دهد که مشکل شما عمدتاً احساسی است و نه مالی.
پنج جام نشان می دهد که شما مدام به اشتباهات گذشته فکر میکنید و نمیتوانید آنها را رها کنید. بدتر اینکه قصد ندارید تا از آن اشتباهات درس بگیرید.
این کارت غالباً منعکس کننده شخصی است که چنان در گذشته خود گرفتار شده است که کاملاً ناتوان از ادامه کار و حرکت به سوی آینده است.
شما به احتمال زیاد شادی های جدیدی که آینده می تواند برایتان رقم بزند را از دست خواهید داد، مگر اینکه تغییر اساسی در خود بوجود بیاورید.

تاروت دی

کارت خورشید بیانگر احساسات مثبت و تکامل است. این کارت غروبی را به تصویر میکشد که تا سیاهی شب ادامه دارد. خورشید عامل زندگی در سیاره ماست که نماد انرژی و حیات است. در پس زمینه کارت کودکی به تصویر کشده شده که با شادی بازی میکند.

سمبلی از معصومیت که خبر از شادی و به تعادل رسیدن شما با خود واقعیتان را میدهد. کودک برهنه است که نشان میدهد چیزی برای مخفی کردن ندارد. همیچنین در کارت، پاکی و معصومت کودکی با سفیدی اسب به تصویر کشیده شده است. در اینجا، اسب نمادی از قدرت و توانایی نیز میباشد.

کارت خورشید نمایانگر موفقیت، فراوانی و درخشندگی است. مانند خود خورشید که اگر خوش شانس باشید به شما میتابد و قدرت و توانایی برایتان به ارمغان می آورد. شادی و کامروایی زیادی به سوی شما خواهد آمد.
موفقیت و شادی شما به اطرافیانتان هم انگیزه و انرژی میدهد. افراد به سمت شما جذب خواهند شد، چرا که انرژی و زیبایی را که به زندگی آنها میبخشید، میبینند. همچنین، شما در موقعیتی قرار دارید که میتوانید توانایی ها و دست آوردهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما برای افراد اطرافتان منبع عشق و محبتید و روی آنها بسیار اثر گذارید.

این کارت نوید حس اعتماد به نفس بالا را به شما میدهد چرا که لایق آن هستید.
زندگی در حال حاضر به کام شماست و خورشید راه پیش روی شما را روشن میکند تا به اهدافتان برسید. کارت خورشید از جمله کارتهایی در تاروت است که فقط خبر از شادی و موفقیت میدهد.

تاروت بهمن

شوالیه جام ها یک شوالیه جوان را به تصویر می کشد که با شکوه سوار بر اسبی سفید است، در حالی که یک جام را نگه می دارد. انگار که پیامرسانی مخصوص است. برخلاف شوالیه چوب دستی ها و شوالیه شمشیرها این شوالیه با اسب خود نمیتازد.

درعوض او به آرامی درحال پیشروی است که حس و حالی از صلح وآرامش را القا میکند. اسب نشان دهنده ی حرکت، قدرت و انرژی فرد بوده و رنگ اسب سفید نمادی شناخته شده از معنویت و پاکیست.
واقعیت این است که شوالیه جام ها زنانه ترین کارت بین کارت های شوالیه تاروت است. البته این بدان معنی نیست که این کارت کم ارزش تر از بقیه باشد.

این بدان معناست که شما با احساسات و حواس خود بخوبی ارتباط برقرار میکنید و از این توانایی برای رسیدن به اهدافتان در جستجوهای عاشقانه و اغواگری استفاده می کنید. شخصیت شما معمولا صرف نظر از جنسیت طرف مقابلتان، برای دیگران بسیار جذاب است.

وقتی با یک تصمیم واقعی روبرو می شوید مانند شوالیه جام ها به ندای قلب خود گوش میدهید، صرف نظر از اینکه آیا این یک انتخاب منطقی است یا خیر.
این شوالیه به عنوان یک رویداد مهم و یا یک شخص در زندگی شما اثر خواهد گذاشت. او به عنوان یک پیامرسان ظاهر شده و حامل پیغام رسیدن شخص یا چیزیست که به شما سود خواهد رساند ( چه معنوی و چه مادی)
بنابراین شوالیه، نماینگر عملی شدن برخی کارهاست که از لحاظ عاطفی یا مالی برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

تاروت اسفند

کارت دو ستاره، مردی را به تصویر می کشد که در حال تردستی با دو سکه بزرگ است. ستاره ها با علامت بینهایت احاطه شده اند که نشان می دهد فرد می تواند همه مسائل را حل کند و زندگی اش را به بهترین شکل اداره کند. در پس زمینه دو کشتی وجود دارد که بر امواج غول پیکر سوارند، این امر تاکیدی است بر مفهوم تعادل که کاری که مرد میکند نیز با همین مفهوم درگیر است.
کارت 2 ستاره فراز و نشیب های معمولی زندگی را به تصویر می کشد. با وجود همه آشفتگی هایی که مرد را احاطه کرده است، با رقصیدن زندگی بسیار بی خیالی را طی می کند و هر آنچه را که برایش پیش می آید با خوشحالی سامان می بخشد.
2 ستاره معکوس می تواند به معنای این باشد که شما سعی می کنید چیزهای زیادی را در زندگی خود داشته باشید. برای رفع استرس باید برای مدت کوتاهی هم که شده استراحت کنید. اگر احساس کردید که نمی توانید همه چیز را کنترل کنید، باید سلامتی خود را در نظر بگیرید و به خود زمانی برای استراحت و نفس کشیدن بدهید.
در مورد کار، 2 ستاره معکوس برای شما مثبت است. از انجام کارهای زیاد خودداری کنید زیرا این امر شما را گیج و سردرگم خواهد کرد.
در امور مالی خود نگرانی نداشته باشید علامت بینهایت نشانه ای از پیشرفت مالی بسیار خوبی برای شما است .

طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و پیام اوراکل

طالع بینی هفتگی تاروت کائنات و پیام اوراکل هفته 4 خرداد

فروردین

🧚‍ فرشته یوونه Yvonne

موانع و مشکلات به زودی رفع خواهد شد و اتفاقات ناخوشاند گذشته از یادتان خواهد رفت. خوشحال باشید و از شرایط خوبی که برایتان ایجاد شده لذت ببرید.

اردیبهشت

🧚‍ فرشته ایزابلا Isabella

از نعمت‌هایی که در اختیار دارید، لذت ببرید و تا تمام نشده‌اند از آنها استفاده کنید و نگذارید بعد ها حسرتش به دلتان بماند. فرصت‌ها را غنیمت بشمارید.

خرداد

🧚‍ فرشته رایه Raye

آرزوها و اهداف Wishes and goals زیادی در ذهن خود دارید که برای رسیدن به آن‌ها تلاش های فراوان کرده‌اید.بهتر است تلاش‌های خود را قطع نکنید و نا‌امید نشوید.

تیر

🧚‍ فرشته دزیره Desiree

قبل از انجام هر کاری تمام جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن. محتاط باش. مراقب باش بدون تحقیق و مشورت کاری نکنی. سعی کن هر قدمی که بر می‌داری محکم و استوار و مطمئن باشد.

مرداد

🧚‍ فرشته بتانی Bethany

خوب مراقب خودت باش. مسئولیت کامل زندگی‌ات را بر عهده بگیر. هیچکس را مسئول سعادت یا شقاوت خودت ندان. توبا توکل به خدا و اتکا به همت خود به هر آنچه می‌خواهی، خواهی رسید.

شهریور

🧚‍ فرشته بریدجت Bridgette

در تصمیم‌گیری‌هایت عجول نباش. صبر را لازمه کارهایت کن تا دچار مشکل نشوی. هر تصمیمی که از روی لجاجت و با عجله باشد مطمئناً پایان خوشی نخواهد داشت.

مهر

🧚‍ فرشته وانسا Vanessa

دیگران را بخاطر اشتباهات‌شان مجازات نکنید و از آنها کینه به دل نگیرید. به آنها فرصت جبران بدهید. سعی کنید بیشتر بخشنده باشید. در این صورت می‌توانید آرامش‌ بیشتری داشته باشید.

آبان
🧚‍ فرشته روچل Rochelle

اگر به ندای قلبت رجوع کرده و آن را دنبال کنی، به زودی مشکلات و سختی‌های زندگی‌ات تمام می‌شود. وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می‌شوی و در مسیر بهتری قرار خواهی گرفت که جبران تمام این سختی‌ها خواهدبود.

آذر

🧚‍ فرشته لیلا Leila

برای اینکه بتوانی به اهداف خود برسی، باید زمان بیشتری را به خود اختصاص دهی. مدتی را به تنهایی سپری کن، این کار موجب می‌شود که در زندگی‌ات بازنگری داشته باشی و آینده‌ات را درخشان‌تر رقم بزنی.

دی

🧚‍ فرشته میس‌تی‌کیو Mystique

روحیه ات را حفظ کن و با اراده و قوی باش. خداوند تو را جزء His best creatures بهترین مخلوقاتش قرار داده است؛ پس اجازه نده هیچ امری تو را ناامید و پریشان کند، تو اگر اراده کنی به هر چیزی که بخواهی، دست خواهی یافت.

بهمن

🧚‍فرشته آریل Arielle

اتفاقی می‌‌افتد یا فردی بر سر راهت قرار می‌گیرد که باعث می‌شود دیدگاهت نسبت به جهان تغییر کند و در جهان هستی هدفت را بیابی و احساس کنی به پروردگار نزدیک‌تر شده‌ای. تو هم باید به دیگران کمک کنی تا خودشان را پیدا کنند و به خداوند نزدیکتر شوند، این جزء وظایف توست.

اسفند

🧚‍ فرشته صبور
هم اکنون زمانی است که باید بر وسعت اطلاعات بیفزایی و اگر به کسب علم و دانش بپردازی به موفقیت خواهی رسید و آینده‌ات را دگرگون خواهی کرد.

دوستان گرامی این بخش تنها جنبه سرگرمی و تقویت انرژی های مثبت است در صورتی که نکاتی منفی بیان شده بدون توجه ردشوید و روی نکات و گفته های مثبت متمرک شوید. سعی کنید با مراغبه داشتن، خلوت نشینی، ارتباط گرفتن با عناصر 4 گانه آب، باد، خاک و آتش، همچنین کائنات لحظه های سرشار از آرامش را به روح و جسمتان هدیه بدهید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون