مسؤولان فعلی، اعتقادی به رفع مشکلات با استفاده از توان داخلی ندارند


مسؤولان فعلی، اعتقادی به رفع مشکلات با استفاده از توان داخلی ندارند

مازندران - زارعی با بیان این که کشورمان از ظرفیت بالایی برای حل مشکلات امروز برخوردار است، گفت: اما مسؤولان فعلی اعتقادی به رفع مشکلات با بهره گیری از توان داخلی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، محسن زارعی، نماینده مردم ساری در مجلس امروز در دیدار جمعی از مردم مرکز استان، انتخابات را مظهر اراده و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود دانست و گفت: ملت ایران در طول 42 سال اخیر همواره با حضور حداکثری خود در انتخابات نشان دادند پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی با مهم ارزیابی کردن انتخابات ریاست جمهوری در این دوره، بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی تأکید کرد و افزود: ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رأی نشان خواهند داد علیرغم همه مشکلاتی که به دلیل ناکارآمدی برخی از مسؤولان به وجود آمده، اما همچنان با قدرت پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند.

زارعی با بیان این که متأسفانه امروز مردم ما از لحاظ معیشتی با مشکلات بسیاری مواجه هستند که ناشی از عملکرد ضعیف مسؤولان و مدیران فعلی است، خاطرنشان کرد: وعده هایی که آقایان فعلی در سال های قبل به این مردم دادند، عملی نشد و وضع زندگی این مردم نجیب بدتر از هشت سال گذشته شد.

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که مردم در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب پیشگام بودند و هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی و حضور مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان این که امروز نیازمند مسؤولانی در بدنه اجرایی کشور هستیم که پیگیر مطالبات به حق مردم باشند، خاطرنشان کرد: متأسفانه افرادی که امروز در مسؤولیت اجرایی کشور را برعهده دارند نسبت به مطالبات مردم بی تفاوت هستند.

زارعی با تأکید براین که مردم ما به دنبال مسؤولانی هستند که در میدان کار حاضر باشند و به آنها خدمت کنند، افزود: با نشستن در اتاق کار و عدم حضور در میان مردم، مشکلات رفع نخواهد شد.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به این که کشور به مدیران انقلابی و جهادی نیازمند است، خاطرنشان کرد: متأسفانه کشور با مدیرانی که امروز روی کار هستند از مسیر پیشرفت و توسعه خارج شده است.

وی با تأکید براین که مهم ترین راه تغییر در عرصه مدیریتی کشور را حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم به وضع موجود پایان دهیم باید 28 خرداد با انتخاب فردی اصلح همچون آیت الله رئیسی کشور را به ریل اصلی خود بازگردانیم.

زارعی با بیان این که کشورمان از ظرفیت بالایی برای حل مشکلات امروز برخوردار است، افزود: اما مسؤولان فعلی اعتقادی به رفع مشکلات با بهره گیری از توان داخلی ندارند.

نماینده مردم ساری در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت بالای مازندران در حوزه های کشاورزی، گردشگری و صنعتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه علیرغم این که یکی از مهم ترین مزیت های استان بحث کشاورزی است، اما در حال حاضر حدود 20 هزار کارشناس فارغ التحصیل حوزه کشاورزی مازندران بیکار هستند./950/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران