ایلان ماسک و افزایش دوباره قیمت بیت کوین


قیمت بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای مجازی در معاملات امروز بازار جهانی رمزارزها رشد خوبی را به ثبت رساند.

به گزارش سایت طلا ،بهای بیت کوین پس از آنکه «ایلان ماسک» رییس شرکت تولید خودروهای برقی تسلا، دوباره احتمال کاربرد این رمز ارز را مطرح کرد، روز دوشنبه به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد که بالاترین بها در ۲ هفته گذشته است.

ماسک در پیام‌های توییتری نوشته با وجود فروش بیت کوین، شاید تسلا دوباره آن را در معاملات به کار گیرد.

بیت کوین از هنگام اعلان تسلا در فوریه درباره خرید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون واحد از این رمزارز و پذیرش آن در معاملات خرید خودروهایش، به مدت چند ماه افزایش یافته بود.

وی مدتی بعد گفت که به علت نگرانی‌ها درباره تاثیر منفی استخراج این رمزارز بر محیط زیست، از پذیرش این پول دیجیتال خودداری می‌کند.

ایلان ماسک و افزایش دوباره قیمت بیت کوین

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 11.8 درصد نسبت به دیروز همین موقع بالا رفت و هم اکنون 39 هزار و 535 دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم 9.7 درصد بالاتر است.

با احتساب رشد امروز قیمت بیت کوین ارزش کل بازار آن به 740 میلیارد دلار رسیده است، در 24 ساعت گذشته همچنین 1.12 میلیون بیت کوین در بازار جهانی به ارزش 44 میلیارد دلار خرید و فروش شده است که از این منظر حجم نسبتا خوبی نسبت به روزهای گذشته به شمار می‌رود.

تعداد بیت کوین های موجود در بازار جهانی هم امروز به 18 میلیون 734 هزار و 525 عدد رسیده است.

اتریوم هم در معاملات امروز 7 درصد رشد کرد و به قیمت 2502 دلار رسید. باینانس کوین هم 7.5 درصد و کاردانو هم 7 درصد رشد قیمت داشت و به ترتیب 362 دلار و 1.54 دلار در هر واحد خرید و فروش شدند. دوج کوین امروز 4.7 درصد بالا رفت و 32 سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود.



ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد رشد کرده و به 1686 میلیارد دلار رسیده است. هم اکنون 10 هزار و 415 نوع ارز مجازی هم در بازار خرید و فروش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل