شرایط ویژه تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی همراه اول


موبنا؛ محمدرضا حبیبیان – طرح ویژه تبدیل سیمکارت‌های اعتباری به دائمی همراه اول از عید فطر تا آخر خرداد ماه جاری برقرار است. در این طرح مشترکین می‌توانند با 30 درصد تخفیف به‌جای 100 هزار تومان، فقط با 70 هزار تومان سیمکارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کرده و از مزایای سیمکارت‌های دائمی همراه اول بهره‌مند شوند. امکان تبدیل سیمکارت از اعتباری به...

موبنا؛ محمدرضا حبیبیان – طرح ویژه تبدیل سیمکارت‌های اعتباری به دائمی همراه اول از عید فطر تا آخر خرداد ماه جاری برقرار است. در این طرح مشترکین می‌توانند با 30 درصد تخفیف به‌جای 100 هزار تومان، فقط با 70 هزار تومان سیمکارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کرده و از مزایای سیمکارت‌های دائمی همراه اول بهره‌مند شوند. امکان تبدیل سیمکارت از اعتباری به دائمی برای کلیه مشترکین همراه به سه روش زیر امکان‌پذیر است:

1- فروشگاه آنلاین همراه اول:

کلیه مشترکین با ورود به فروشگاه آنلاین همراه اول می‌توانند به‌راحتی سیمکارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند. بدین منظور ابتدا باید از طریق «ورود به قسمت سیمکارت»، «انتخاب منوی تبدیل اعتباری به دائمی»، «وارد کردن شماره تلفن اعتباری»، «ارسال رمز یکبار مصرف»، «مطالعه و تأیید قوانین و شرایط» و در نهایت ارسال تأییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار، فرایند تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی را طی کنند.

شرایط ویژه تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی همراه اول

2- اپلیکیشن همراه من:

مشترکین دارای گوشی‌های اندرویدی در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می‌توانند به‌راحتی سیمکارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند. پس از وارد شدن به اپلیکیشن «همراه من»، ابتدا وارد قسمت «خدمات» شده و پس از آن بخش «تبدیل سیمکارت» را انتخاب کرده و پس از انجام مراحل بعدی، سیمکارت مورد نظر به دائمی تبدیل خواهد شد.

3- مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری:

در روش آخر مشترکین می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور، نسبت به تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی اقدام کنند. در هنگام مراجعه لازم است مالک خط با همراه داشتن کارت ملی و سیمکارت فعال نسبت به تکمیل و امضای فرم مربوطه اقدام کند.

پس از تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی، بسته خوشامدگویی نیز برای مشترک فعال می‌شود. این بسته شامل 30 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه از زمان فعالسازی، تخفیف 50درصدی تعرفه مکالمه درون شبکه(ثابت و همراه) به مدت 6 ماه و ماهانه 100 پیامک رایگان به مدت 6 ماه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس