انتخاب باید بر حسب برنامه و کارنامه باشد


انتخاب باید بر حسب برنامه و کارنامه باشد

نماینده مردم شریف شهرستان‌های گرمی و انگوت و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب باید بر حسب برنامه و کارنامه باشد.

ولی اسماعیلی ۲۴ خرداد در نشست دولت جوان حزب الهی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه انتخاب باید بر حسب برنامه و کارنامه باشد، گفت: در انتخابات پیش‌رو باید کارآمدی و در میدان‌بودن فرد مورد نظر را مدنظر قرار دهیم.

وی با اشاره به طرح هوشمندانه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری با مطرح کردن این موضوع مهم، الگوی راه را برای آینده مشخص کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه دولتمردان باید مکتب شهید سلیمانی و مکتب انقلابی را در همه امور سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب باید دردآشنای دردهای نهفته جوانان باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر پازل انقلاب اسلامی در مجلس انقلابی و دولت جوان حزب الهی به صورت همراه حرکت کند، موفق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مجلس برای در راس‌ماندن خود باید وظیفه نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در آینده نیز بابد برای دولت منتخب نظارت کافی داشته باشد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در انتخابات نباید دوگانگی ایجاد کنیم، گفت: باید تلاش کنیم با مشارکت حداکثری مردم و پشتیبانی رای بالا دولت قوی انتخاب نماییم.

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جزو معدود کشورهایی است که قدرت و اقتدار خود را بعد از خداوند مدیون مردم است، گفت: نفس حضور مردم در انتخابات برای ما فوق‌العاده مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ما دانشگاهیان وظیفه داریم تا سایر اقشار را برای حضور پرشور در انتخابات دعوت نماییم، افزود: باید با مدنظر قراردادن ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک رئیس جمهور مناسب که در فرمایشات مقام معظم رهبری تبیین شده است، در انتخابات حضور داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»