رضایی: نگذارید فضای انتخابات، سرد و یکسویه شود


رضایی: نگذارید فضای انتخابات، سرد و یکسویه شود

تهران- ایرنا- محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در روزهای باقی مانده تا انتخابات، نگذارید فضای انتخاباتی سرد و یکسویه شود. ما به دولتی نوین با راهی نو نیاز داریم تا امورات کشور گشایش پیدا کند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، رضایی عصر امروز در ارتباط تصویری با ستادهای استانی و مردمی خود در سراسر کشور افزود: از تلاش های همه ستادهای استانی و اعضای خستگی ناپذیر و یکدل آنها، خانم ها و آقایان علاقه مند به سرنوشت انقلاب و کشور تشکر می کنم. آمده ایم که با کمک شما مردم فهیم و صبور، کشور را نجات دهیم.

رضایی گفت: در بیش از یک قرن گذشته، یکبار کشور را از چنگال استعمار نجات داده ایم. یکبار ایران را از دست استبداد نجات داده ایم. یکبار از دست اشغالگران خارج کرده ایم اما هنوز کشور ما از استثمار اقتصادی رها نشده است.
در ۲۲ بهمن ۵۷ کشور را از وابستگی به لندن و واشنگتن نجات دادیم و اقتدار ایران را با کنار زدن استعمار به دست آوردیم. استبداد شاه هم پایان یافت اما استثمار باقی مانده و ثروت خام ما را بیگانگان ارزان می خرند و می بلعند. در این گام باید قدرت اقتصادی کشورمان را پیدا کنیم و تولید و تجارت را برای بهبود معیشت مردم و آبادانی شهرها و استان ها گسترش دهیم و با تشکیل زنجیره ارزش و صادرات کالاهای ایرانی، بتوانیم پول ملی را در تجارت بین المللی قدرتمند کنیم.

وی افزود: من در این انتخابات شرکت کردم تا با کمک جوانان ایران، پیشرفت کشور را رقم بزنیم. برای این کار دو جراحی بزرگ نیاز داریم. نیاز اول کشورمان، سامان دادن به حکمروایی و مدیریت در کشور است که اسمش را «اصلاح از درون قدرت» گذاشته ایم. اصلاح باید ما را به حکمروایی صالح برساند تا تبعیض و فساد و فقر را از بین ببریم. نیاز دوم کشورمان «معماری نوین اقتصادی» است که ریل اقتصاد را اصلاح کنیم و اقتصاد زندگی، اقتصاد شهر و اقتصاد ملی را بهبود ببخشیم.

رضایی با تاکید بر اینکه ما برای قیام بزرگ به صحنه آمده ایم، گفت: با «اصلاح از درون قدرت» و «معماری نوین اقتصادی»، بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می شود.

وی افزود: با انقلاب اقتصادی و فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی تکمیل خواهد شد و در این مسیر هم زندگی و معیشت مردم را ارتقا خواهیم داد و هم شهرها و استان های ایران را آباد خواهیم کرد. با توسعه ملی است که عقب ماندگی ما از ترکیه و کشورهای دیگر، جبران می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شیوه مدیریت روسای جمهوری که از خود هیچ ایده ای نداشته اند، ایران را تبدیل به آزمایشگاه انواع و اقسام مدیریت کرده است. ما نمی توانیم این شیوه و اوضاع و زندگی را ادامه بدهیم. تکرار دولت های گذشته حتی با چهره ها و قیافه های جدید، خطرناک است. ما به دولتی نوین با راهی نو نیاز داریم تا امورات کشور گشایش پیدا کند.

رضایی گفت: از همه مردم و اعضای پرتلاش ستادهایم می خواهم در روزهای باقی مانده تا انتخابات، تمام قد در صحنه باشند و در فضای مجازی فعالیت خود را مضاعف کنند و هر فرد گروه مجازی خود را راه اندازی کند و از مردم بخواهید در پرتال اقدام و تحول به عنوان هوادار ثبت نام کنند تا کارت های الکترونیکی برای آنها صادر شود.

وی افزود: در روزهای باقی مانده تا انتخابات، نگذارید فضای انتخاباتی سرد و یکسویه شود. اجتماعات کوچک با رعایت شیوه نامه ها برای آگاهی بخشی به مردم در مورد برنامه های این خادم خودتان دنبال کنید و برای همه برنامه های تحولی بنده را شرح دهید تا مردم جواب سوالات خود را دریافت کنند.

رضایی در پایان این وبینار گفت: ان شا الله روز چهارشنبه از طریق ارتباط تصویری با اعضای ستادهای انتخاباتی خود و مردم همه شهرهای ایران که در اطراف ستادهای مردمی دولت اقدام و تحول تجمع می کنند گفت وگو می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل