دیپلماسی بدون میدان بی‌معناست


دیپلماسی بدون میدان بی‌معناست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلماسی بدون تکیه بر میدان معنایی نداشته و ابتر است.


علی نیکزاد 24 خرداد در همایش بزرگ حامیان رئیسی در میدان عالی‌قاپوی اردبیل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نظام کارآمد و با ظرفیت بسیار بالا در تجلی اراده مردم برای انتخابی سرنوشت‌ساز است که در حقیقت در این 42 سال نمود و نشانه‌ای از مردم‌سالاری دینی را به عینه شاهد هستیم.


وی تصریح کرد: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دولت‌ها کارهای متعددی را انجام دادند و در مقطع کنونی نیز به یک دولت مردمی و انقلابی نیازمند هستیم تا در کنار سایر قوا بتواند کشور را در ریل توسعه و پیشرفت قرار دهد.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی چشم امید به انتخابات 28 خرداد دوختند تا بار دیگر به بهانه قهر مردم از صندوق‌های رأی علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه‌ها و فتنه‌هایی را به راه اندازند، گفت: ملت ایران در 28 خرداد نه تنها قهر خود را با صندوق نشان نخواهد داد بلکه با اقتدار و صلابت در پای صندوق رأی حاضر شده و دولتی را انتخاب خواهد کرد تا اقتدار و عزت کشور را حفظ کرده و در مسیر حل مشکلات گام بردارد.


نیکزاد خط قرمز دولت، مجلس و سایر مسئولان را بیانات مقام معظم رهبری و خط ولایت در رسیدن به عنصر سعادت و عدالت برشمرد و افزود: ما دولتمردانی را نیاز داریم که عاشق مردم بوده و عزت و شرافت را برای آنها به ارمغان بیاورند.


وی با بیان اینکه همه جای ایران، تهران نیست و نباید رئیس جمهور آینده تنها به پایتخت نظری بیندازد، خاطر نشان کرد: ما در استانی همچون اردبیل که از محرومیت رنج می‌برد، 70 هزار جوان بیکار داریم که به رغم تحصیل در دانشگاه امکان اشتغال و فراهم کردن زندگی را پیدا نکرده و ضرورت دارد در گام اول مشکل ازدواج، مسکن و اشتغال جوان را با خردمندی و دوراندیشی حل کنیم.


نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در دولت آینده به دور از اشرافی‌گری و خوی و خصلت برتری‌جویی بهتر است بیشترین وقت صرف حل مشکلات اقتصادی مردم شود تا زمینه برای جلب رضایت مردم بیش از گذشته فراهم آید.


وی به 31 استان کشور به عنوان کلکسیونی از ظرفیت‌های ارزشی، دینی، اعتقادی، توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... اشاره کرد و ادامه داد: باید توسعه متوازن در نگاه به همه استان‌ها برقرار شود.


نیکزاد ضرورت به کارگیری سیاست درست در عرصه بین‌المللی و دیپلماسی به نفع اقتصاد را یادآور شد و بیان کرد: قلم و زبان آنهایی نابود شود که می‌گویند دیپلماسی در کنار میدان مفهوم و معنایی ندارد در حالی که اگر میدان نباشد دیپلماسی نیز بی‌معناست.
وی اظهار کرد: در دولت آینده باید حق مردم در استفاده از منابع کشور به صورت عادلانه مورد توجه قرار گیرد و زمینه برای عزت و عظمت واقعی فراهم آید.


نیکزاد از اردبیلی‌ها خواست تا در شکل‌گیری دولت انقلابی و مردمی به عنوان راه نجات کشور در 28 خرداد پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا زمینه برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه فراهم آید.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی همچنین به مدیریت ناکارآمد در بخش‌های مختلف در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: ما در کشور منابع ارزشمندی اعم از مالی، سرمایه‌های معنوی و همچنین معادن ارزشمند و نیروی فعال و کارآمد داریم که بهتر است از همه این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه بیشتر استفاده شود.


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضرورت تولید بیش از یک‌ میلیون مسکن در طول سال و تخصیص اعتبارات مناسب همراه با افزایش یارانه‌ها و هدفمند کردن یارانه‌های پنهان را جز ضرورت‌ها اعلام کرد و افزود: برای حل مشکلات معیشتی مردم و متعادل شدن سفره آنها دولت رئیسی برنامه‌های منسجم و هدفمندی دارد که قطعا در چهار سال آینده می‌توان با اجرای آن بهترین زمینه برای حل مشکلات مردم را در بخش اقتصادی فراهم کرد.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه