یخفیف، جشنواره تابستانه کالاوما


یخفیف، جشنواره تابستانه کالاوما

تابستان امسال با تابستان‌های قبلی زندگی شما فرق دارد چون کالاوما برای شما جشنواره یخفیف را آورده است. یک جشنواره سرگرم‌کننده با کلی محصول ارزشمند در انتظار شماست محصولاتی مثل پوشاک و اکسسوری‌های خاص که مخصوص این فصل هستند. شروع این جشنواره از اول تیر 1400 است و تا 6 تیر ادامه دارد و شما می‌توانید بصورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

تابستان امسال با تابستان‌های قبلی زندگی شما فرق دارد چون کالاوما برای شما جشنواره یخفیف را آورده است. یک جشنواره سرگرم‌کننده با کلی محصول ارزشمند در انتظار شماست محصولاتی مثل پوشاک و اکسسوری‌های خاص که مخصوص این فصل هستند. شروع این جشنواره از اول تیر ۱۴۰۰ است و تا ۶ تیر ادامه دارد و شما می‌توانید بصورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

در فروشگاه کالاوما که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است، امکان مقایسه قیمت هم وجود دارد. با شرکت در جشنواره یخفیف کالاوما و خرید از محصولات مختلف پر تخفیف، یک خرید هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید.

محصولات جشنواره یخفیف
در این جشنواره ویژه پوشاک و اکسسوری عرضه می‌شود که خود پوشاک دارای سه زیرمجموعه‌ی زنانه، مردانه و بچه‌گانه است و اکسسوری‌های کاربردی شامل عینک آفتابی، فندک و ست هدیه می‌شوند. این محصولات در قیمت‌های متنوع و برای هر سلیقه‌ای در فروشگاه کالاوما موجود است.

یخفیف، جشنواره تابستانه کالاوما

پوشاک در جشنواره یخفیف
پوشاک یکی از مهم‌ترین نیازهای ماست و این روزها کمتر کسی است که به مد و پوشاک بی‌اهمیت باشد و در خرید پوشاک مد را درنظر نگیرد. هنگام خرید لباس فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیریم اما یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید لباس، اورجینال بودن جنس آن است.

فروشگاه کالاوما سعی داشته از برندهای معتبر و اورجینال، لباس‌های مردانه، زنانه و بچه‌گانه را در اختیار افراد قرار دهد. لباس‌هایی مثل مایو که با شروع فصل گرما به آن نیاز داریم و دیگر لباس‌هایی که مناسب فصل تابستان هستند.

اکسسوری‌ها در جشنواره تابستانه یخفیف
امروزه اکسسوری‌ها در زمینه مد و پوشاک عضو جدایی ناپذیر دنیای ما شدند و همچنین برای هدیه دادن بسیار مناسب هستند. در جشنواره یخفیف محصولاتی مانند فندک، جاسیگاری و عینک آفتابی تخفیف دارند. پس اگر برای فردی قصد خرید کادو را دارید جشنواره یخفیف را از دست ندهید.

در کنار این اکسسوری‌ها ست‌های هدیه هم هستند که برای کادو دادن انتخاب شما را راحت‌تر می‌کند. تمامی این اکسسوری‌ها با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند تا شما با اطمینان خاطر، خریدی خوب را از فروشگاه کالاوما تجربه کنید.

یخفیف، جشنواره تابستانه کالاوما

خرید از وبسایت فروشگاهی کالاوما
با همه‌گیری ویروس کرونا بهتر است خریدهای خود را اینترنتی انجام دهیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر این ویروس را از بین ببریم. فروشگاه اینترنتی کالا‌و‌ما برای کمک به کم شدن انتشار این ویروس به کمک آمده تا مخاطبان عزیز بتوانند در سلامت کامل با اطمینان خرید خود را انجام دهند.

برای شروع ابتدا شما با ورود به وبسایت کالا‌و‌ما و ثبت نام در آن، تنها با چند کلیک خرید خود را ثبت می‌کنید.

وبسایت کالا‌و‌ما ۴ گزینه برای پرداخت فراهم کرده است که شما عزیزان می‌توانید بسته به شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:

اولین گزینه و ساده‌ترین راه، پرداخت درب منزل است که در حال حاضر فقط برای ساکنان تهران فعال شده و برای خرید‌های تا سقف ۳ میلیون تومان قابل استفاده است. دومین نوع پرداخت، درب فروشگاه است که با انتخاب این گزینه شما می‌توانید برای دریافت کالای خود پس از هماهنگی به کالا‌و‌ما مراجعه کنید. راه سوم، پرداخت از کارت‌های اعتباری به صورت آنلاین است که سریع‌ترین راه برای ثبت سفارش به شمار می‌رود. برای سهولت در خرید ما به شما این گزینه را پیشنهاد می‌کنیم. چهارمین و آخرین گزینه، پرداخت بصورت کارت به کارت است که شما می‌توانید وجه سفارش خود را بصورت انتقال وجه کارت به کارت پرداخت کنید و حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش آن را اطلاع دهید.

‌سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در بخش رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی