جمهوری اسلامی ایران در نقطه عطف تمدن سازی جهانی قرار دارد


جمهوری اسلامی ایران در نقطه عطف تمدن سازی جهانی قرار دارد

ارومیه- ایرنا- همسر حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در نقیه عطف تمدن سازی اسلامی قرار گرفتیم و باید قبل از هر چیز متوجه این موقعیت تاریخی باشیم.

جمیله علم الهدی روز دوشنبه در یک همایش انتخاباتی هواداران‌ حجت الاسلام رئیسی در ارومیه اظهار داشت: کاسبان تفرقه با دنبال کردن ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب هستند تا به اهداف خود برسند.

همسر حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید فریب شیطان را خورد و باید از تفرقه و نزاع دوری کرد.

علم الهدی اظهار داشت: شهدا بدون توجه به اقوام و مذاهب در راستای اعتلای جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند زیرا اگر عهدی با امام داریم باید از تفرقه دوری کرد.

وی تاکید کرد: تفرقه پردازان داخلی و خارجی در این روزهای آخر به دنبال ایجاد تفرقه هستند و قصد دارند مردم را از رأی دادن منصرف کنند.

وی افزود: مهمترین تفرقه که طی این سالها رخ داده، تلاش برخی افراد در راستای ایجاد فاصله بین رهبری و مردم است.

وی بیان کرد: در این بین کسی که گفتمان نزدیک به رهبری است، باید دولت سازی را انجام دهد.

همسر حجت الاسلام والمسلمین «سیدابراهیم رییسی» نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جمهوری اسلامی ایران در پیچ حساس قرار گرفته و باید با انتخاب درست و فرد ادامه دهنده راه امام باید این مسیر را ادامه داد.

علم الهدی افزود: برای کشور و این حق رای برای مردم، خون های زیادی ریخته شده و جوانان جان خود را فدا کرده اند و باید با حضور در انتخابات و رای دادن این خون‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، به کشور خیانت کرده ایم و در مقابل مردم مسوول هستیم و این امر مورد تایید کشورهای غربی و مخالف است.

وی تاکید کرد: با حضور در انتخابات و انتخاب درست، کارها تازه شروع می‌شود.

به گزارش ایرنا، مدیحه سرایی و جشن مردمی ادامه این مراسم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام