رضایی در برنامه «آگاهانه»: بازپرداخت وام مسکن را 40 تا50 ساله می‌کنیم


رضایی در برنامه «آگاهانه»: بازپرداخت وام مسکن را 40 تا50 ساله می‌کنیم

شفقنا- نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای تولید مسکن، زمین مجانی می‌دهیم و بازپرداخت وام‌ها را 40 تا 50 ساله می‌کنیم. به گزارش مهر، محسن رضایی میرقائد در برنامه «آگاهانه» شبکه خبر، درباره برنامه‌های دولت او در حوزه مسکن، گفت: یکی از جهش‌های اقتصادی در دولت من مسئله مسکن است. امروز تولید و ساخت مسکن کم شده و قیمت بالا رفته […]

رضایی در برنامه «آگاهانه»: بازپرداخت وام مسکن را 40 تا50 ساله می‌کنیمرضایی در برنامه «آگاهانه»: بازپرداخت وام مسکن را 40 تا50 ساله می‌کنیم

شفقنا- نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای تولید مسکن، زمین مجانی می‌دهیم و بازپرداخت وام‌ها را ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌کنیم.

به گزارش مهر، محسن رضایی میرقائد در برنامه «آگاهانه» شبکه خبر، درباره برنامه‌های دولت او در حوزه مسکن، گفت: یکی از جهش‌های اقتصادی در دولت من مسئله مسکن است. امروز تولید و ساخت مسکن کم شده و قیمت بالا رفته است، از طرفی منابع لازم برای خرید مسکن وجود ندارد و این مسئله هم قیمت را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه ما تولید مسکن را به بازار سرمایه و خرید و تقاضای مسکن را به بانک وصل می‌کنیم، گفت: امروز بانک مسکن فقط تسهیلات می‌دهد ولی ما کاری می‌کنیم که تمام بانک‌ها وام بدهند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما بازپرداخت وام مسکن را ۴۰ تا ۵۰ ساله می‌کنیم و زمین را مجانی خواهیم کرد. این مدل در اروپا و آمریکا اجرا می‌شود. امروز شرکت‌های رهنی در آمریکا و اروپا فقط ۱۰ درصد پول مسکن را از مردم می گیرند و وام‌های یک تا دو درصدی به مردم می‌دهند.

رضایی با بیان اینکه بنا داریم به طور گسترده و وسیع پیمانکاران را از بازار سرمایه تأمین مالی کنیم، گفت: در برنامه‌ای که ما داریم، مردمی هم که تقاضای مسکن دارند می‌توانند بیایند و تقاضای مسکن کنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: یک طرح نجات اقتصادی برای بورس داریم که هم ضرر و زیان مردم جبران شود و هم بازار سرمایه بیمه شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام