تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید


تیم فوتبال استقلال ملاثانی برابر حریفش به برتری رسید

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ یک کشور برابر حریفش به برتری رسید.

به گزارش ایرنا تیم های استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر یک استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این دیدار میلاد پاک پرور و رضا رضایی برای استقلال ملاثانی و همچنین میلاد قربان زاده تک گل پارس جنوبی را به ثمر رساند.

این دیدار بدون حضور تماشاگر و خبرنگار در گرمای شهر اهواز برگزار شد همچنین سرمربیان ۲ تیم نسبت به وضعیت زمین معترض بودند.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی بود که محمدرضا مدیر روستان و علی رعیت او را در امر قضاوت همراهی کردند.

تیم استقلال ملاثانی با احتساب این بازی ۳۷ امتیازی شد و در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت همچنین پارس جنوبی با ۴۲ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاد.

ابراهیم اشکش سرمربی تیم استقلال ملاثانی گفت: پارس جنوبی تیم خوب و جنگنده ای بود اما بچه های ما تلاش کردند و توانستیم پیروز میدان شویم.

وی افزود: خوشحالم که چند هفته مانده به پایان مسابقات توانستیم حضور استقلال ملاثانی را در لیگ یک قطعی کنیم و ماموریت خود را عملی کنیم، امیدوارم تا پایان فصل به همین شکل ادامه دهیم.

سرمربی تیم استقلال ملاثانی با بیان اینکه چهار هفته منتظر برد بودیم گفت: مربی گذشته تیم استقلال ملاثانی ماه قبل از دنیا رفت که ما این برد را به او تقدیم می کنیم. همچنین جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیات فوتبال استان و شهردار اهواز تشکر کنیم.

وی در ادامه افزود: آقای خورشیدی امروز بسیار خوب قضاوت کرد اگرچه یک پنالتی ما گرفته نشد اما از کمیته داوران برای انتخاب خوب تیم داوری تشکر می کنم.

سرمربی تیم پارس جنوبی حاضر به انجام مصاحبه نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟