زاکانی: نامزدهای جبهه انقلاب از منیت دوری کنند


زاکانی: نامزدهای جبهه انقلاب از منیت دوری کنند

قم ـ ایرنا ـ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر ضرورت وحدت پنج نفر نامزد جبهه انقلاب و دوری از منیت‌ها تأکید کرد.

علیرضا زاکانی عصر دوشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از جبهه انقلاب در ورزشگاه شهید حیدریان با بیان اینکه امروز بیش از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و ما باید قدردان آن باشیم، اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان به قله های پیشرفت و اقتدار دست یافته است و این مسیری است که باید با همت و تلاش و خودباوری با قدرت ادامه دهیم.

وی با اشاره به یکسال نمایندگی مردم قم در مجلس شورای اسلامی، خود را به مردم این استان بدهکار دانست و گفت: من تلاش کرده ام تا هر کجا نیاز است در صحنه حضور داشته باشیم و حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نیز برای احساس وظیفه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انتخابات پیش رو رقابت میان دو جریان بی هویت و انقلابی است، خاطرنشان کرد: امروز رقابت میان یک جریان وابسته به غرب در تمامی ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و قبیله سالار و یک جریان عزتمند، انقلابی و شایسته سالار است.

وی با اشاره به افزایش پایه پولی کشور از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان در هشت سال گذشته، اظهار داشت: امروز زمان بستن پرونده کسانی است که یا نمی دانند و یا نمی توانند و نمی خواهند و مردم کشورمان با انتخاب اصلح خود امید و نشاط و پویایی را به جامعه بازمی گردانند.

زاکانی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات ۲۸ خردادماه، آن را روز آغاز تحول و پیشرفت کشور دانست و گفت: مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، این مسیر بالنده و عزت آفرین را انتخاب می کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از شیوه اداره کشور در ۸ سال گذشته به شدت انتقاد کرد و گفت: دولت در سال ۹۲ با بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردم سکاندار کشور شد، اما به گونه ای عمل کرده است که اعتماد مردم را به شدت خدشه دار کرده و مشارکت ۴۷ درصدی مردم را تحویل می دهد.

وی همچنین اظهار داشت: ما در حال تلاش هستیم که تجربه انتخابات ۹۲ در این دوره تکرار نشود و حق نداریم که بازیگری راه بیندازیم و مردم را به خودمان دعوت کنیم، بلکه باید مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسالت ها و مسؤولیت های خود عمل کنیم.

زاکانی با بیان اینکه با رأی دادن مردم به جبهه انقلاب، آنچه از صندوق رأی بیرون می آید پرونده جریان غرب گرا و وابسته را در کشورمان خواهد بست، تصریح کرد: ما در کشورمان در هیچ زمینه ای بن بست و مانع برای توسعه و پیشرفت و خدمت به مردم نداریم، اما عده ای دزد و خائن داریم که باید دست آنها از ریشه قطع شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده ای مسیر غارتگری و چپاول سرمایه های مردم را انتخاب کرده بودند، گفت: از پشت میز نمی توان کشور را اداره کرد، بلکه باید همچون شهید سلیمانی در میدان ها حاضر بشویم و مشکلات و معضلات مردم را بشناسیم و برطرف کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه جبهه انقلاب برای خدمت و فداکردن خود برای مردم و کشور وارد میدان شده است، اظهار داشت: امروز دوره مفت خوری و فخرفروشی و منت گذاشتن بر سر مردم گذشته است، امروز دوره خودباوری، تبعیت از امام و رهبری، ایستادگی و ادامه دادن راه شهداست.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو تحولی عظیم که منطقه و جهان منتظر آن است، در کشورمان رقم می خورد، خاطرنشان کرد: مستکبران غربی که به دنبال وادار کردن ملت غیور ایران اسلامی به سازش و تسلیم بودند، به شدت شکست می خورند.

زاکانی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه و با رأی دادن به نامزد اصلح جبهه انقلاب، موجب قوام نظام اسلامی می شویم، تصریح کرد: با همت بلند و یکپارچگی خود به مسؤولان و خادمان دلسوز و انقلابی نشان می دهیم که آنها تنها نیستند و گام بلندی برای تحقق اهداف انقلاب برمی داریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...