مهرعلیزاده: مشکلات اقتصادی کشور با برنامه‌ریزی برطرف می‌شود


مهرعلیزاده: مشکلات اقتصادی کشور با برنامه‌ریزی برطرف می‌شود

گرگان - ایرنا - نامزد سیزدهمین دوره انتخایات ریاست جمهوری گفت که مشکل کنونی کشور در حوزه اقتصادی است که با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در حوزه تولید، از بین بردن رانت و قطع ارز 4200 می‌توان بر این نارسایی‌ها غلبه کرد.

محسن مهر علیزاده عصر دوشنبه در گفت گوی تلویزیونی با مردم استان گلستان، بیان کرد: ناتوانی در اجرای برنامه‌های اقتصادی مشکلات زیادی برای کشور به وجود آورده که از مردم می خواهم این بار با دقت مطالعه کرده و به فردی رای دهند که توانایی حل این نارسایی‌ها را داشته باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: دولت من به معیشت، زندگی آبرومند و شاد توجه دارد تا امید ، عزت و اعتماد به وجود آید و سایه جنگ احتمالی از کشور دور شود.

مهر علیزاده خود را فردی سالم با تکیه بر تحصیلات و تجربیات ، دارای برنامه در حوزه های مختلف معرفی کرد و گفت : دوای مشکلات کنونی کشور را می دانم و به یاری خدا با اتکا به رای شما برای رفع آن اقدام خواهم کرد.

وی ادامه داد: یارانه پنج دهک پایین جامعه را پنج برابر اضافه کرده تا بتوانند از حداقل زندگی برخوردار شوند و نیز برای اشتغال، مسکن، رفاه بازنشستگان، مقابله با قاچاق و حیف و میل بیت المال برنامه دارم .

مهر علیزاده با اشاره به این که کشور در موقعیت خاص تاریخی قرار دارد ، افزود: مردم ایران ، با انتخاب خود ، خدمتگذار بر سر کار بیاورید که در خدمت مردم باشد چون امروز رشد خط فقر به ۷۰ درصد جامعه، بیکاری، و فاصله بسیار زیاد اجتماعی بین اقشار جامعه داشته و از طرفی هم کشمکش بی حاصل میان افراد ، گروهها، صاحب نظران مختلف وجود دارد.

وی افزود: برخی مسوولان کشور را به جای تبدیل به غنی ترین کشور دنیا، با مشکلات عدیده ای مواجهه کرده اند.که این اقدامات باعث شده تا اعتماد به حاکمان و مدیران اجرایی کشور ،آسیب وارد کند.

مهر علیزاده تاکید کرد: مردم بدانید اگر فرد یا افرادی در جایگاهی قرار گرفتند ، بین خود و خدای خودشان پیمان ببندند ، مشکلات مردم را حل کنند تا پدر و مادری از ناتوانی در آوردن نان به خانه شرمنده نباشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور انجام شده و در شرایط سخت جنگ و در آمد نفتی پایین، کشور اداره شد.

وی ادامه داد: در این بین دولتی به نام اصلاحات که شما انتخاب کردید ، روی کار آمد و دو بار برای کشور عزت و افتخار آفرید و پاسپورت ما افتخار پیدا کرد ، برای دوستی رییس جمهور کشورهای اروپایی صف کشیده و نیز الگوی گفت وگوی تمدن در دنیا و در سازمان ملل به عنوان یک نظریه ایرانی معرفی و مورد تکریم قرار گرفت .

مهر علیزاده افزود: ارز در دوره اصلاحات ۸۰۰ تا ۶۰۰ تومان ثابت ماند ، تورم نزدیک ۴۸ درصد کنترل و به زیر ۱۰ درصد رسید ، ارزش پول ملی حفظ شد، شادابی و امید به آینده و ارتباط مهربانه دولت و ملت برقرار و بسیاری از شاخص های زندگی، سلامت اداری، فضای کسب و کار ارتقا یافت .

وی گفت : دولت دیگر آمد متاسفانه خیلی از شاخص ها تغییر پیدا کرد ولی من نمی توانم کارهای خوب را در این دولت ها نادیده بگیرم ولی در دوره اخیر با کار ارزشمند برجام ، طی سه سال اول دولت با تمام تلاش و با یادآوری عالی ترین سطح تصمیم گیران نظام رهبری موفق بودیم و جنگ علیه کشورمان رفع شد .

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت : اما بدعهدی آمریکا و خروج آن از برجام ، فشار اقتصادی و تحریم های ظالمانه، راه های توسعه کشور را برای سرمایه گذاری خارجی بست.

وی بر توجه و سرمایه بیش از گذشته در اعتماد سازی مردم تاکید کرد و گفت: به فکر معیشت مردم بوده، با بزرگواری با دنیا برخورده کرده چون ایران با تاریخ چند هزار ساله در دنیا بزرگ است .

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفری گلستان افزون بر یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

مشارکت مردم گلستان در آخرین انتخابات برگزار شده در سال ۹۸ برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر ۵۸ درصد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!