باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد


باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد

فرشاد پیوس ، سرمربی تیم چوکا تالش پس از تساوی مقابل نود ارومیه گفت : ان‌شاالله اگر از پنج مسابقه آینده 10 امتیاز بگیریم، در لیگ یک می مانیم. نوشته باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد

فرشاد پیوس : اگر از پنج بازی آینده ده امتیاز بگیریم در لیگ یک می مانیم
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲:۰۰
باید از پنج بازی ده امتیاز بگیریم ؛ اسطوره پرسپولیس مدعی شد

فرشاد پیوس ، سرمربی تیم چوکا تالش پس از تساوی مقابل نود ارومیه گفت : ان‌شاالله اگر از پنج مسابقه آینده ۱۰ امتیاز بگیریم، در لیگ یک می مانیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس پس از تساوی لحظه آخری نود ارومیه مقابل چوکا تالش اظهار کرد:

بازی سنگینی داشتیم چراکه امتیاز نود ارومیه پایین‌تر از ما بود و انتحاری بازی می‌کردند. هدف آنها استفاده از توپ‌های سوم بود که از این موضوع اطلاع کامل داشتیم.

او ادامه داد:

به خوبی وسط زمین را در اختیار داشتیم و هر زمانی که اراده می‌کردیم، به کناره‌ها می‌رفتیم و ارسال‌هایی انجام دادیم. می‌دانستیم که روی ضربات ایستگاهی و اوت ضعف دارند که روی همین موضوع در هفته اخیر کار کردیم و به گل هم رسیدیم.

سرمربی چوکا تالش اضافه کرد:

به نظرم بچه‌های ما خیلی خوب بودند، با تمام توان بازی کردند و دست‌شان درد نکند. من با تمام وجود پشت اینم هستم. همه آنها بازیکنانی در سطح لیگ برتر هستند؛ به خصوص کنعان طاهر نژاد که امروز خیلی خوب بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان زمین بود. یک امتیاز هم برای ما ارزشمند است و سعی می کنیم تا در دیدارهای آینده نیز نتایج خوبی بگیریم. این بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند و فعل خواستن را صرف کردند. همه همدل شدیم تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

فرشاد پیوس یادآور شد:

کار خیلی سختی داریم و فقط خدا باید کمک کند؛ من هم هرچه در توان دارم برای موفقیت تیم به کار می‌گیرم. شک نکنید ما در لیگ یک می‌مانیم. بازی‌های تیم نود ارومیه سخت است و نفرات کمی روی نیمکت ذخیره دارد ولی ما روی نیمکت و در زمین بازیکنان خوبی داریم و ان‌شاالله رقبای رو در رو را شکست می‌دهیم و موفق می شویم.

او با اشاره به دیدارهایی که پیش رو دارند، عنوان کرد:

ان‌شاالله اگر از پنج مسابقه آینده ۱۰ امتیاز بگیریم، در لیگ یک می مانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...