مراسم جشن « دختر ماه » برگزار می شود


مراسم جشن « دختر ماه » برگزار می شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، مراسم جشن « دختر ماه » برگزار می شود.

«روح الله عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر و آغاز دهه کرامت، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مراسم جشن « دختر ماه » را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: این مراسم روز شنبه ۲۲ خرداد ماه و از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در محل پردیس سینمایی خاوران برگزار می شود.


وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه( سلام الله علیها ) ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی از جمله پویش «حرف آورد»با موضوع دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو انجام خواهد شد.


عبداللهی گفت: پویش حرف آورد، اولین جشنواره سخنوری ایران زمین در راستای گفتمان امید و پیشرفت با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع تواصی به حق توسط تک تک آحاد جامعه با هدف تشویق به مشارکت در انتخابات و ترویج این فرهنگ اسلامی در بین دختران شرکت کننده در این مراسم، اجرا می شود.


وی خاطرنشان کرد: برای سهولت حضور میهمانان در این مراسم فرهنگی،مذهبی با همکاری شرکت اتوبوسرانی در ۱۳ نقطه از شهر تهران وسیله رفت و برگشت در نظر گرفته شده است .

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس