مالکی: کاندیداها با رفتارهایشان مشارکت حداکثری را رقم بزنند


مالکی: کاندیداها با رفتارهایشان مشارکت حداکثری را رقم بزنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کاندیداها موظفند به گونه‌ای رفتار کنند که مردم مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند.

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولتمردان، همه ارکان نظام و مردم در انتخابات مسئولیت دارند چون انتخابات ریاست جمهوری به خصوص در این دوره برای جهانیان و داخل کشور اهمیت بسیاری دارد.

وی توضیح داد: در چند سال اخیر به دلیل سوء مدیریت، عملکردهای بد و تصمیمات خلق‌الساعه معادلات زندگی مردم بهم ریخت و رفاه و آسایش آنها تحت‌الشعاع این تصمیمات قرار گرفت. تصمیماتی که باید در جهت پیشبرد زندگی مردم و جوانان اتخاذ می‌شد که این اتفاق نیفتاد، نمونه آن را می‌توان در افزایش نرخ بنزین دید که معادلات زندگی مردم را بهم زد.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: کاندیداها موظف هستند به گونه‌ای رفتار کرده که مشارکت حداکثری را در انتخابات شاهد باشیم، البته متاسفانه در سه دور مناظرات شرایط خوبی از برخی کاندیداها دیده نشد آنها به جای داشتن برنامه و صحبت درباره برنامه‌هایشان مباحثی دیگری را مطرح کردند. صدا و سیما هم نمره قابل قبولی از دید مردم نگرفت.

وی اضافه کرد: صدا و سیما نتوانست به خوبی مناظرات را اداره کند، به جای آنکه یک سوال از همه کاندیداها مطرح شود پنج سوال را بیان کردند که درست نبود مثلا سوالی درباره‌ی تحریم می‌پرسیدند و همه کاندیداها به آن پاسخ می‌دادند تا مردم براساس آن پاسخ قضاوت کنند نه این‌که از هر کاندیدا یک سوال پرسیده و برخی در پاسخ به صحرای کربلا بزنند. این ضعف صداوسیما بود.

مالکی اضافه کرد: البته ممکن است برخی این موضوع را در ضعف کاندیداها ببینند که این هم قابل قبول است چون مناظرات نشان داد که برخی از آقایان حتی در حد کاندیدا هم نیستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع بندی با بیان این‌که در طول ۸ سال گذشته تمام ظرفیت‌های کشور در مسیر غرب و برجام دیده شد، تصریح کرد: اکنون زمانی است که مردم انتخاب درست داشته باشند این را هم بدانند که دشمنان با القای مشارکت کم به دنبال توطئه هستند، ملت ما نشان داده که علی‌رغم تمام نگرانی‌ها از دولت، خود را موظف به دفاع از حریم کشور و نظام می‌دانند، لذا صحنه انتخابات یک نمایش بزرگ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!