لو رفتن تصاویر کابین جنسیس GV60 الکتریکی جدید


لو رفتن تصاویر کابین جنسیس GV60 الکتریکی جدید

به تازگی تصاویری از کابین کراس اوور الکتریکی و جدید جنسیس GV60 منتشر شده است. این خودرو بر پایه همان پلتفرم E-GMP EV بکار رفته در کیا EV6 و هیوندای آیونیک 5 شکل گرفته است. اگرچه زیرساخت این خودروها با یکدیگر مشترک است اما GV60 از طراحی بدنه و کابین منحصربه‌فردی سود خواهد برد. اولین … The post لو رفتن تصاویر کابین جنسیس GV60 الکتریکی جدید...

به تازگی تصاویری از کابین کراس اوور الکتریکی و جدید جنسیس GV60 منتشر شده است.

لو رفتن تصاویر کابین جنسیس GV60 الکتریکی جدید

این خودرو بر پایه همان پلتفرم E-GMP EV بکار رفته در کیا EV6 و هیوندای آیونیک ۵ شکل گرفته است. اگرچه زیرساخت این خودروها با یکدیگر مشترک است اما GV60 از طراحی بدنه و کابین منحصربه‌فردی سود خواهد برد.

اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند غربیلک فرمان این کراس اوور است که شبیه دیگر محصولات این خودروساز کره‌ای نیست. به نظر می‌رسد این فرمان پذیرای دکمه‌های مربوط به حالت‌های رانندگی و سایر عملکردها شده است. همچنین می‌توان پدال شیفترها و دکمه‌های مربوط به کروز کنترل و سیستم اطلاعات سرگرمی را نیز مشاهده کرد. GV60 همچنین از پشت آمپرهای دیجیتالی و نمایشگر مرکزی بزرگی سود می‌برد.

در این تصاویر نمایشگرهایی روی درب‌ها دیده می‌شود که حاکی از نصب دوربین‌های دید جانبی بجای آینه‌بغل‌های سنتی دارند. این نسخه پیش‌تولیدی از GV60 از کابینی دو رنگ استفاده کرده است.

یکی از نکات جالب‌توجه درباره کابین این خودرو به انتخاب‌گر دنده آن مربوط می‌شود که کاملاً متفاوت طراحی شده است. در واقع به نظر می‌رسد این انتخاب‌گر به شکل یک گوی است که با نورپردازی جذاب‌تر هم شده است. زمانی که بخواهید یکی از حالت‌های درایو، خلاص یا دنده‌عقب را انتخاب کنید این گوی چرخیده و طرحی متالیک در سمت دیگر آن دیده می‌شود. در واقع این یکی از آینده نگرانه ترین شیفترهایی است که تاکنون دیده‌ایم.

اگرچه جنسیس هنوز نام رسمی کراس اوور الکتریکی خود را تائید نکرده اما انتظار می‌رود در ماه‌های آینده از آن رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پارگی پرده بکارت بدون درد