کاهش مشارکت سیاسی برای آینده کشور آسیب زاست


کاهش مشارکت سیاسی برای آینده کشور آسیب زاست

اصفهان-ایرنا- رییس عقیدتی و سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهانی گفت: کاهش مشارکت سیاسی در انتخابات اسلامی گره گشای مشکلات نیست و برای آینده آسیب ساز است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید جانمراد موسوی دوشنبه شب در نشست آگاهی بخشی و ارتقای بینش سیاسی جمعی از فرماندهان و نیروهای نظامی کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: برخی اقدامات و تصمیمات مردم مثل شرکت در انتخابات و رای به فرد اصلح در یک موقعیت زمانی اهمیت زیادی پیدا می‌کند که اشتباه و سستی بعد از آن قابل جبران نیست.

وی مبارزه با فساد و جلوگیری از اختلاس را منوط به مدیریت مبتنی بر تخصص و تعهد دانست و گفت : تعهد و تخصص در کنار همدیگر برای مدیریت بخش‌های مختلف لازم است.

وی بیان کرد: بدون توجه به این مقوله مهم و ارزشمند و یا هر کدام به تنهایی قادر به مبارزه با فساد در حوزه های مختلف به ویژه فساد مالی نخواهیم بود.

حجت الاسلام موسوی تاکیدکرد: رییس جمهوری منتخب با علم، درایت و امانت داری قادر به حفاظت و حراست از بیت المال و ساماندهی وضعیت مالی کشور خواهد بود و این مولفه باید از شرایط مهم انتخاب فرد اصلح باشد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی یکی از ۹ منطقه پدافند هوایی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی است که حراست از آسمان استان های مرکزی ایران اسلامی را به عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس