دولت آینده نیازمند پشتوانه قوی مردمی است


دولت آینده نیازمند پشتوانه قوی مردمی است

اصفهان- ایرنا- سعید محمد نماینده سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده نیازمند پشتوانه قوی مردمی است و اگر با رای حداقلی انتخاب شود توانایی لازم برای رفع مشکلات را نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا سعید محمد دوشنبه شب درجمع حامیان سیدابراهیم رییسی در مسجد سید اصفهان افزود: اصفهان برای ما تنها یک استان نیست بلکه مظهر یک تمدن عظیم است.

وی ادامه داد: فرصت‌های صنعتی و سرشار اصفهان، موقعیت‌های گردشگری بسیار فاخر، صنایع دستی، هنر، نیروهای جوان و نیز ذخایر کشاورزی ظرفیت‌های برجسته این استان است اما باید دید چرا این فرصت‌ها به ارزش و ثروت برای این مردم تبدیل نمی‌شود.

وی مدیران کشور را در دو دسته مدیران انقلابی و غیرانقلابی دسته‌بندی و اضافه کرد: مدیران انقلابی برآمده از مردم و گوش شنوای آن‌ها و تلاشگر در راه رفع مشکلاتشان و خادمان ملت هستند اما مدیران غیرانقلابی کاری به کار مردم ندارند و تنها به فکر منافع خود، خانواده و اطرافیانشان بوده و خائنان به ملت هستند.

محمد اظهارداشت: در زمینه اخذ مالیات نیز عدالت رعایت نشده است و مالیات تنها از حقوق بگیران و تولیدکنندگان کسر می‌شود و واسطه‌گران و سلطان‌های کالاهای مختلف در کشور هیچگونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنند.

وی ۳۰ درصد مشکلات را مربوط به تحریم ها و ۷۰ درصد دیگر را ناشی از مشکلات داخلی برشمرد و تاکید کرد: نباید شکاف میان غنی و فقیر در جامه زیاد شود.

نماینده سید ابراهیم رییسی گفت: امروز چهره مردم را غبار غم گرفته و جامعه غم‌زده ما محتاج مرهمی فوری است؛ دهک‌های بالای جامعه ۱۱ برابر دهک‌های پایینی انرژی مانند برق، گاز، بنزین و گازوئیل مصرف می‌کنند، بنابراین باید قانون پرداخت یارانه اصلاح شده و یارانه دهک‌های پایین افزایش یابد.

محمد و عنوان کرد: مردم باید خودشان خواهان تغییر باشند و تغییرات اساسی مبتنی بر خواست ملت است.

سیزدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شمار واجدان شرایط رای دادن در استان اصفهان در انتخابات پیشِ‌رو سه میلیون و ۶۳۴ هزار و ۱۱۴ نفر است که یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۵۲۶ نفر از این رقم مربوط به شهرستان اصفهان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا