تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره نمای مطلوب شهرداری قم تا 31 خرداد


تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره نمای مطلوب شهرداری قم تا 31 خرداد

مهلت ارسال آثار به جشنواره نمای مطلوب شهرداری قم تا 31 خردادماه 1400 تمدید شد.

سومین جشنواره نمای مطلوب به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم و در محورهای مختلف عکاسی در حال برگزاری است.

این جشنواره در زمینه‌های عکاسی تخصصی و پلاک طلایی برگزار می‌شود و شهروندان قمی درصورتی‌که نسبت به پاکسازی نمای قبلی خود اقدام می‌کنند می‌توانند عکس قبل و بعد نماها را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که به‌صورت تطبیقی و مقایسه‌ای در هیئت‌داوران به‌عنوان نماتکانی مورد ارزیابی قرار گیرد.

موضوع اصلی این جشنواره مسابقه عکس از نماهای مطلوب ایرانی و تاریخی است و شهروندان می‌توانند از نماهای شهری موجود در شهر قم با هویت تاریخی و معماری اسلامی عکس خود را با موبایل و یا دوربین عکاسی تهیه‌کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

در همین راستا برای افزایش میزان مشارکت‌های عمومی و تخصصی در این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا31 خردادماه سال جاری تمدید شد.

گفتنی است بخش‌های جشنواره نمای مطلوب شامل نشست‌های تخصصی، ارائه طرح‌های برتر جشنواره‌های قبل، مسابقه عکاسی و نماتکانی بوده که علاقه‌مندان می‌توانند از طرق مختلف شامل سایتWWW. Qom. ir و شبکه‌های اجتماعی به نشانی Namaqom_ir در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین دبیرخانه این جشنواره در بلوار امام موسی صدر، ساختمان مرکزی شهرداری، بلوک ب، طبقه اول، معاونت شهرسازی و معماری و شماره تماس‌های ۰۲۵۳۷۸۳۲۸۷۸ و ۰۹۲۲۱۶۴۳۹۱۰ آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403