زمان عرضه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ اعلام شد


زمان عرضه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ اعلام شد

بر اساس گزارشات اخیر تولید انبوه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از هفته گذشته آغاز شده است. شایعات پیشین از عرضه این هندست در ماه جولای حکایت داشتند؛ اما اکنون یک گزارش جدید ادعا می‌کند که اسمارت‌فون تاشو آینده سامسونگ در روز 27 آگوست (5 شهریور ماه) همزمان با گلکسی زد فلیپ 3 عرضه خواهد شد. این گزارش توسط یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser منتشر...

بر اساس گزارشات اخیر تولید انبوه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از هفته گذشته آغاز شده است. شایعات پیشین از عرضه این هندست در ماه جولای حکایت داشتند؛ اما اکنون یک گزارش جدید ادعا می‌کند که اسمارت‌فون تاشو آینده سامسونگ در روز 27 آگوست (5 شهریور ماه) همزمان با گلکسی زد فلیپ 3 عرضه خواهد شد.

این گزارش توسط یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser منتشر شده است. وی ادعا کرد که سامسونگ در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) و پیش از معرفی 2 اسمارت‌فون جدید خود اسمارت‌واچ‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 را عرضه خواهد کرد. اما Jon Prosser اعلام کرده که تاریخ‌های فوق مربوط به زمان معرفی گجت‌های جدید سامسونگ نیستند؛ بلکه در واقع نشان‌دهنده زمان آغاز فروش محصولات آینده به مشتریان هستند.

اگرچه سامسونگ هنوز در رابطه با این محصولات هیچ توضیحی ارائه نکرده است؛ اما یکی از کارشناسان وبسایت Android Police با نام مکس وینباخ اقدام به انتشار یک توئیت رمزآلود نموده است. این توئیت نشان می‌دهد که غول کره‌ای در صدد عرضه اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 و اسمارت‌واچ‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 در روز 3 آگوست (12 مرداد ماه) است.

زمان عرضه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ اعلام شد

تصویر احتمالی از گلکسی زد فولد 3 که توسط یک خبرچین با نام بن گسکین منتشر شده است

پیش‌تر در ماه مارس یک خبرچین قابل‌اعتماد با نام Ice Universe اعلام کرد که گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 در 3 ماهه دوم سال 2021 یعنی حد فاصل ماه‌های آوریل تا ژوئن عرضه خواهند شد؛ اما اطلاعات جدید نشان می‌دهند که چنین سناریویی نهایتا عملی نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی