دانش آموز فردیسی در جشنواره سفیران سلامت برتر کشوری شد


دانش آموز فردیسی در جشنواره سفیران سلامت برتر کشوری شد

کرج - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: دانش آموز امیر مهدی حیدری از مدرسه شهید مفتح حائز رتبه برتر کشوری در جشنواره سفیران سلامت شد.

ولی الله احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموز امیرمهدی حیدری از دبستان شهید مفتح در فردیس موفق به کسب رتبه برتر کشوری جشنواره سفیران سلامت و سپاس از مدافعان سلامت شد.

وی اضافه کرد: ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس در سال تحصیلی با توجه به شرایط کرونایی کشور طرح هر دانش آموز یک سفیر سلامت را در مدارس اجرا کرد که در این رابطه مسابقات و فعالیت های خوبی انجام که این دانش آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

احمدی گفت: این دانش آموز روز گذشته در آکادمی ملی المپیک توسط معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سخنگوی ستاد کشوری مبارزه با کرونا مورد تقدیر قرار گرفت.

این جشنواره با رویکرد آموزشی - ترویجی در زمینه تغذیه، تحرک فیزیکی، خود مراقبتی و محیط زیست اجرایی شده است.

هدف از برگزاری جشنواره سفیران سلامت یادگیری مفاهیم بهداشتی، نکات مهم سلامتی و نحوه انتقال این مفاهیم به همکلاسی ها، خانواده و دوستان بوده و مهم‌ترین اهداف جشنواره سفیران سلامت ارتقای سبک زندگی سالم و تغییر نگرش دانش آموزان به کمک گروه دانش آموزی همسالان است.

اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر