مردم بزرگترین حامی نظام جمهوری اسلامی هستند


مردم بزرگترین حامی نظام جمهوری اسلامی هستند

کرج- ایرنا- رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی دراستان البرزگفت: مردم بزرگترین حامی نظام جمهوری اسلامی هستند که بار دیگر با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد شور انقلابی خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد شامگاه دوشنبه در نشست با اعضای ستادهای مردمی استان البرز اظهارداشت: مردم ضمن توجه به حضور داکثری در انتخابات باید به انتخاب نامزد اصلح بویژه در انتخابات ریاست جمهوری توجه کنند.

وی بیان داشت: مردم رییس جمهورآینده را بر مبنای برنامه محوری و مدیریت میدانی انتخاب کنند.

کیایی نژاد خاطرنشان کرد: تقوی، خدا ترس بودن، کارنامه و برنامه داشتن، مرد میدان بودن، از ویژگی های یک رییس جمهور اصلح است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات، موجب احقاق حقوق ملت ایران در مجامع جهانی و بین المللی می‌شود و پشتوانه‌ای محکم برای دیپلماسی خارجی است، یادآورشد: انتخابات در نظام اسلامی همچون مسابقه ای بزرگ برای خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور خود در صحنه انتخابات در واقع از آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی صیانت می‌کنند.

کیایی نژاد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اجرای گام دوم انقلاب را دردستورکاری جامعه قرارداده است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی تشکیل یک دولت قوی می‌تواند مسیر ورود جوانان و نخبگان را به عرصه‌های مدیریتی باز کند و تحول واقعی را در کشور رقم بزند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در طول ۴۲ سال انقلاب تهدیدات و توطئه ها را خنثی کرده‌اند و در ۲۸ خرداد ماه بار دیگر ملت با حضور حماسی خود، مانع سوء استفاده دشمنان و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی می‌شود.

وی گفت: در انتخابات ۲ وظیفه مهم حضور با انگیزه برای انتخاب گزینه اصلح و دعوت دیگران به مشارکت در خلق حماسه داریم که باید نسبت به آن توجه داشته باشیم چراکه تحقق این ۲ وظیفه، مصداق بارز کار انقلابی و به نوعی جهاد فی سبیل الله است.

رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی دراستان البرز افزود: تفکر نجات‌بخش انقلاب اسلامی اکنون در قالب جبهه مقاومت در منطقه و عرصه بین الملل نقش آفرینی می‌کند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر ناامیدی دشمنان، باعث کاهش توطئه‌های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

کیایی نژاد یادآورشد: دشمن برای اجرای دسیسه های خود برای کاهش اقتدار ایران اسلامی در دنیا از مدت ها پیش برنامه ریزی و تلاش کرده است تا انتخابات امسال با مشارکت کم مردم برگزار شود تا شاهد انزوای ایران اسلامی در جهان شود.

وی افزود: با توجه به شکست پی در پی دشمنان در چند ساله اخیر در مواجهه با انقلاب اسلامی در منطقه و مقاومت ملت ایران در برابر تحریم های ظالمانه اقتصادی، برگزاری پرشور این انتخابات را نشانه رفته تا در صورت کاهش مشارکت اعلام کنند که مردم از نظام اسلامی دلسرد شدند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان را نه تنها ناامید می کند بلکه توطئه های آنان را خنثی خواهد کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج