بنیاد مستضعفان 12 مدرسه در خلخال و کوثر احداث می‌کند


بنیاد مستضعفان 12 مدرسه در خلخال و کوثر احداث می‌کند

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: به همت بنیاد مستضعفان احداث 12 باب مدرسه در مناطق جنوبی استان اردبیل به ویژه خلخال و کوثر در حال انجام است.

دولت لطفی ۲۵ خرداد در نشست با مسئولان بنیاد مستضعفان در خلخال اظهار کرد: این تعداد واحد آموزشی در قالب ۲۴ کلاس درس و با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا شروع سال تحصیلی آینده بخشی از این مدارس آماده افتتاح شود تا دانش‌آموزان از فضای مناسب آموزشی و پرورشی بهره‌مند شوند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل ساخت این مدارس را در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته یادآور شد و گفت: علاوه بر خلخال و کوثر، احداث واحدهای آموزشی در گرمی و انگوت نیز به همت بنیاد مستضعفان و علوی در حال انجام است.

لطفی از تکمیل و بهره‌برداری ۳۰ پروژه نیمه‌تمام در طول سال خبر داد و افزود: قرار است امسال از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش نیز منابع مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های مدرسه‌سازی اختصاص پیدا کند.

وی کمبود فضای آموزشی را در پارس‌آباد، مشگین‌شهر و اردبیل یادآور شد و خاطر نشان کرد: با همراهی خیرین در هر سه شهرستان ساخت مدرسه در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در دو سال آینده از التهاب کمبود فضای آموزشی در این مناطق کاسته شود.

لطفی به بهره‌برداری بیش از ۲۵۰ کلاس درس با مشارکت خیرین و نوسازی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز که نیازمند تأمین اعتبارات ملی است، با ارزیابی منابع مالی به سرعت آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار طغیان رودخانه‌ها در 3 استان