مشخصات فنی و ظاهری سری گلکسی S22 سامسونگ برملا شد


مشخصات فنی و ظاهری سری گلکسی S22 سامسونگ برملا شد

رسانه کلیک – وب‌سایت سم موبایل ضمن اشاره به فرا رسیدن تاریخ عرضه گلکسی S22 سامسونگ در آینده نزدیک، برخی مشخصات فنی و ظاهری آن را نیز در اختیار علاقه‌مندان گذاشت. شرکت سامسونگ ژانویه 2021 سری گلکسی S21 را روانه بازار کرد. این محصولات دارای نمایشگر 120 هرتزی بوده و به پردازنده اختصاصی شرکت یعنی […] نوشته مشخصات فنی و ظاهری سری گلکسی S22 سامسونگ...

رسانه کلیک – وب‌سایت سم موبایل ضمن اشاره به فرا رسیدن تاریخ عرضه گلکسی S22 سامسونگ در آینده نزدیک، برخی مشخصات فنی و ظاهری آن را نیز در اختیار علاقه‌مندان گذاشت.

شرکت سامسونگ ژانویه 2021 سری گلکسی S21 را روانه بازار کرد. این محصولات دارای نمایشگر 120 هرتزی بوده و به پردازنده اختصاصی شرکت یعنی اگزینوس 2100 و تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده‌اند. وب‌سایت Sammobile اخیرا اعلام کرده نسل جدید پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی S22 نیز در راه هستند.

مدل اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی اولد (OLED) با تکنولوژی LTPO بهره می‌برد. حال آنکه اندازه نمایشگر مدل‌های استاندارد و پلاس کمی از S21 و S21+ کمتر بوده و به ترتیب برابر با 6.06 (تا 6.1) اینچ و 6.5 (تا 6.6) است.

همان‌طور که می‌دانید گلکسی S21 اولترا مجهز به صفحه نمایش Infinity-O با رزولوشن 3200 × 1440 و رفرش ریت قابل تنظیم 10 تا 120 هرتز است و قابلیت پشتیبانی از کیفیت HDR10+ را نیز دارد. اما ظاهرا شرکت تصمیم گرفته خانواده S22 را با رفرش ریت پایین‌تر و مصرف انرژی کمتر روانه بازار کند. تکنولوژی دوربین درون صفحه‌ای نیز هنوز در مرحله تکامل است و متأسفانه تا زمان عرضه گوشی‌های جدید آماده نمی‌شود.

خبر آخر اینکه سری گلکسی S22 فاقد سنسور ToF سه‌بعدی هستند. شرکت کره‌ای ید طولایی در به کارگیری سنسور ToF در محصولات خود دارد. پرچمدارانی همچون S20 اولترا و نسخه 5G گلکسی S10 نیز به این سنسور مجهز شده‌اند. اما پس از بروز مشکلاتی همچون فوکوس خودکار نامناسب در S22 اولترا، سامسونگ تصمیم گرفت سیستم فوکوس خودکار لیزری را جایگزین سنسور ToF کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی