اختصاصی| تشکیل وزارت محیط زیست در دولت آینده قوت گرفته/ باید مانع موازی کاری‌های شویم


اختصاصی| تشکیل وزارت محیط زیست در دولت آینده قوت گرفته/ باید مانع موازی کاری‌های شویم

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، (https://behdasht.news/) با اشاره به طرح تشکیل وزارت محیط زیست در دولت آینده...

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز، با اشاره به طرح تشکیل وزارت محیط زیست در دولت آینده اظهار داشت: این موضوع در مجلس و بین کارشناسان موافقان جدی دارد و به نظر می‌رسد که فقدان این موضوع حلقه گمشده‌ای است که بایستی برای رفع مشکلات هرچه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

سعیدی تصریح کرد: در طرح تشکیل وزارت محیط زیست قرار است سازمان‌های محیط زیست و منابع طبیعی با یکدیگر ادغام شده و برای پاسخگو کردن این سازمان‌ها به مجلس یک وزارتخانه جدید ایجاد شود.

عضو فراکسیون محیط زیست در مجلس ادامه داد: طرح تشکیل وزارت محیط زیست در مجلس و بین کارشناسان موافقان بسیار قوی دارد و با توجه به اینکه باید سیاست‌گذاری واحد و اجراکننده مناسبی در این زمینه وجود داشته باشد و از موازی کاری ها و خنثی کردن مارهای این دو سازمان مذکور حتما باید وزارت محیط زیست تشکیل شود.

نماینده چابهار در مجلس خاطرنشان کرد: باید برای تشکیل وزارت محیط زیست همه جوانب را در نظر بگیریم؛ باید مزیت‌ها و مشکلات را توأمان با هم دید، ولی در مجموع می‌توان امیدوار بود تشکیل وزارت محیط زیست می‌تواند مشکلات این حوزه را کاهش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری