ماموستا محمدی: رئیسی وعده‌های دروغین 100 روزه به مردم نمی‌دهد


ماموستا محمدی: رئیسی وعده‌های دروغین 100 روزه به مردم نمی‌دهد

رکنا : عالم دینی اهل سنت کردستان گفت: حجت‌الاسلام رئیسی برخلاف گذشتگان وعده‌های کذب 30 روزه، 90 روزه و 100 روزه به مردم نمی‌دهد اما قول عدالت‌محوری و رفع تبعیض داده است.

انتخابات 1400 / به گزارش رکنا ، ماموستا یدالله محمدی شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در سنندج اظهار کرد: اینکه بدانیم کردستان و ایران عزیز و این سرزمین بی‌نظیر از موقعیت ممتاز جهانی برخوردار است، اینکه رئیس جمهور آینده بداند نظام مقتدر جمهوری اسلامی در کدامین نقطه دنیا قرار گرفته و این اسلام در چه جایگاهی است از اهمیت زیادی برخوردار است چون خداوند در این باره می‌فرماید «شما بهترین امت هستید و بهترین نقطه و جایگاه دنیا را برایتان قرار داده‌ام . »

این استاد دانشگاه تصریح کرد: 11 نقطه از 12 نقطه فوق‌العاده سوق‌الجیشی دنیا و 50 درصد از دخایر مهم جهان در دست و خدمت مسلمانان است.

وی گفت: هر کشور و مملکتی که بخواهد بر دنیا حکومت کند باید خاورمیانه و بخصوص این نقطه ممتاز که جمهوری اسلامی ایران در آن واقع شده است در دست داشته باشد ما باید رئیس جمهوری داشته باشیم که بتواند از این نقطه ممتاز به خوبی استفاده کند.

ماموستا محمدی عنوان کرد: دکتر سیدابراهیم رئیسی انسانی امتحان پس داده و انسانی فهیم و عدالت‌محور است و انشاءالله براساس وعده‌ای که داده‌اند به استان کردستان توجه خاص خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد، کردستانی‌های عزیز مانند مردمان سایر نقاط کشور با مشارکت حداکثری و آگاهانه فردی اصلح‌ را با توجه به کارنامه و توانمندی که دارد برای قراردادن در راس قوه مجریه انتخاب کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه انتخابات برای انتخاب بهترین انسان‌ها است، گفت: انتخاب ناآگاهانه و بی‌بصیرت یعنی هشت سال کذابی، دروغ‌پردازی و چپاول و رانت و مشغول برجام شدنی که هیچ نتیجه‌ای برای ملت ما نداشت.

وی تصریح کرد: اگر انسانی توانا و ساخته و پرداخته دامن این مملکت را انتخاب کنیم که عشق ملت را داشته باشد می‌تواند جلوی رانت و فساد اقتصادی را بگیرد و زمینه رستگاری جامعه را فراهم خواهد کرد.

ماموستا محمدی اضافه کرد: همه باید با هدف خدایی نه تمایلات شخصی و منافع دنیایی در مسیر دعوت و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

وی افزود: آقای رئیسی بزرگوار باید به این استان محروم که معاش و زندگی جوانان آن در تنگنا و اقتصادی فلاکت‌بار به خاطر وجود مسئولانی نالایق قرار گرفته است، توجه کند.

این روحانی اهل سنت خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام رئیسی برخلاف گذشتگان وعده‌های کذب 30 روزه، 90 روزه و 100 روزه به مردم نداده، اما قول عدالت‌محوری، رفع تبعیض و غیره را داده است.

وی اضافه کرد: دولتی موفق است که احترام خاص برای مردم قائل باشد و آنان را به برجام نافرجام سرگرم نکند و جلوی رانت و فساد را بگیرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه ایران صاحب ابرمغزها و صاحب ذخایر بی‌نظیری است، گفت: ایران صاحب موقعیت ممتاز است در برجام ذلت و خواری برای این ملت معنایی ندارد.

ماموستا محمدی اظهار کرد: با ذلیل کردن خودمان نمی‌توانیم حق ملت را بگیریم همانطور که شاهد بودیم تمام قوانین و تبصره‌های برجام نقش برآب شد، به هیچ کدام از وعده‌هایی که دادند عمل نشد و تنها خروجی برجام معضلات فراوانی بود که گریبان ملت ما را گرفت.

وی افزود: انشاءالله دولت پرصلابت، پر اقتدار و عدالت‌محور و دکتر سیدابراهیم در عرصه پیکار با دول 5+1 و تمام دنیا حضور خواهد یافت و به اذن پروردگار در مناسبات بین‌المللی بنا به شناخت خوبی که از جایگاه و موقعیت ممتاز ایران دارد برجام را به سرانجام خواهد رساند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / مرکز فرماندهی اسرائیلی‌ها در غزه به آتش کشیده شد