جامعه ایرانی عجین با فرهنگ کرامت و آداب رضوی است


جامعه ایرانی عجین با فرهنگ کرامت و آداب رضوی است

توکلی با اشاره به اینکه امام رضا(ع) در زندگی همه ایرانیان جایگاه ویژه و مهمی دارد، اظهار کرد: اساسا جامعه ایرانی عجین با فرهنگ کرامت و آداب رضوی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «رضا توکلی» چهره نام آشنای ژانرهای سینمای دینی و دفاع مقدس است.حضور او در سریال‌های مذهبی چون «مردان آنجلس» و «مریم مقدس» مطمئنا در ذهن دوستداران این ژانر تلویزیونی هنوز باقی است.

توکلی در گفت‌وگویی با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ضرورت اشاعه فرهنگ رضوی میان اقشار مختلف جامعه اظهار کرد: دهه کرامت نام بسیار مناسبی برای ایام ولادت امام رضا(ع) است؛ حفظ کرامت انسانی یکی از ویژگی‌هایی امام رضایی و آداب رضوی است و این همان چیزی است که ائمه ما به ویژه امام رضا(ع) به آن توجه زیادی داشته اند.

وی ادامه داد: ائمه اطهار(ع) پاسدار کرامت انسان‌ها بودند، بنابراین به طور خاص در این ایام باید پاسدار ارزش‌های اهل بیتی بوده و حفظ حرمت‌ کنیم. در این میان هنر نقش مهمی در گسترش و توسعه این آموزه‌ها ایفا می‌کند.

این بازیگر افزود: عرصه هنر جولان‌گاه همه اتفاقات زیبا است، به ویژه تولید آثاری که با رویکرد مذهبی همراه باشند که طبیعتا تاثیر مضاعفی دارند.

توکلی تصریح کرد: خدا نکند که جامعه ما از فرهنگ کرامت و آداب رضوی خالی شود چراکه فرهنگ ایران و ایرانی در همه جای دنیا با نام امام رضا(ع) عجین بوده و مضجع شریف آن حضرت چون نگینی در کشور درخشیده و محل حضور همه عاشقان اهل بیت(ع) است.

وی در پایان گفت: امام رضا(ع) نهایت مهربانی و عشق است و اگر بازیگری در یک اثر با محور موضوعی آن حضرت حضور داشته باشد بی شک عنایت و توجهی از سوی امام هشتم است.

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟