22 هزار نفر در سیستان وبلوچستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند


22 هزار نفر در سیستان وبلوچستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ‌22 هزار نفر از شهروندان این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش ایسنا عطاالله اکبری اظهارکرد: طرح اقدام ملی مسکن توسط دولت با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخ به نیاز جامعه و برای خانه‌دار کردن افراد واجد شرایط عملیاتی شد و پیش بینی می‌شود اجرای کامل آن در بلندمدت، تغییراتی را در بازار مسکن ایجاد کند و دریچه امیدی برای نیازمندان این بخش بگشاید.

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۷۵۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند که در این بین ۵۲۰۰ نفر پول واریز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شهرستان زاهدان زمین ها پیش بینی شده برای این طرح در قالب تعاونی مسکن واگذار و در حال احداث می باشد اما در شهرستان های سراوان، زابل و خاش احداث واحدهای مسکونی به صورت گروه های خانواری در دستور کار قرار گرفته است.

اکبری از پیشرفت مطلوب اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: عمده پروژه های مسکن در استان در حال احداث است بطوری که برخی بعد از دریافت پروانه در مرحله نازک کاری، فونداسیون و سفت کاری قرار دارد.

وی با اشاره به تسهیلات بانکی طرح اقدام ملی مسکن گفت: این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان