عشایر تهران در انتخابات 1400 حضور حماسی می‌یابند


عشایر تهران در انتخابات 1400 حضور حماسی می‌یابند

تهران- ایرنا- سرپرست امور عشایر استان تهران اعلام کرد: این جامعه تولید کننده این بار نیز در پای صندوق های رای حضور حماسی خواهند داشت.

فرشید ذبیحی روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: جامعه عشایر استان تهران همواره در جبهه اقتصادی با تولیدات محصولات لبنی و دام خود نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی مردم دارند و این بار نیز در جبهه سیاسی همچون دوره های گذشته حضوری حماسی خواهند داشت.

وی اظهار داشت: جامعه عشایری همواره در تامین امنیت غذایی و همچنین امنیت خاک این سرزمین نقش بسزایی دارد و در روز ۲۸ خردادماه با حضور حماسی خود در پای صندوق های رای بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهد گذاشت.

سرپرست امور عشایر استان تهران ادامه داد: این جامعه ولایتمدار در جنگ تحمیلی بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم نظام کرده و در تمامی صحنه های حساس سیاسی انقلاب حضوری حماسی خلق کرد و این بار هم یک حماسه بزرگ سیاسی در راه شکل گیری است.

وی در خصوص آخرین وضعیت کوچ عشایر استان تهران نیز گفت: از نیمه خردادماه کوچ بهاره عشایر به پایان رسید و این جامعه تولید کننده در مناطق ییلاقی شهرستان های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند مستقر هستند.

به گفته ذبیحی، با هماهنگی انجام شده با معاون اجتماعی و سیاسی استانداری و فرمانداران، مقرر شد اخذ رای گیری در تمامی مناطق عشایری استان تهران صورت بگیرد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟