125 شعبه اخذ رای برای انتخابات در بیله‌سوار پیش‌بینی شد


125 شعبه اخذ رای برای انتخابات در بیله‌سوار پیش‌بینی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: 125 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در این دوره از انتخابات در این شهرستان اختصاص یافته است.

حسن قبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آمار ۴۱ هزار نفر در این شهرستان حائز شرایط رای دادن هستند و در اجرای انتخاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نیز بیش از هزار و ۸۰۰ نفر مشارکت دارند.

وی گفت: از این تعداد ۴۲ شعبه مربوط به بیله‌سوار و بخش مرکزی و ۸۳ شعبه نیز در جعفرآباد و بخش قشلاق دشت می‌باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیله‌سوار رقابت سالم ، مشارکت حداکثری و امنیت را از شاخص‌های مهم یک انتخابات سالم دانست و اظهارکرد: تمام تلاش عوامل برگزاری انتخابات برگزاری یک انتخابات سالم ، پرشور و با حضور حداکثری مردم است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای در شهرستان فراهم شده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مسئولان مدیریت بیماری کرونا است تا کمترین آسیب متوجه مردم باشد.

قبادی به مشارکت مردم در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۹۷۵ رای در شهرستان بیله‌سوار به ثبت رسید که نشان دهنده مشارکت ۳۰/۸۵ درصدی مردم را دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: در ۲ شهر انتخابات شورای اسلامی و در ۸۲ روستا انتخابات شوراهای اسلامی روستایی برگزار می‌شود و ۲۱ شعبه برای انتخابات در شهرهای این شهرستان پیش‌بینی شده که ۱۲ شعبه برای شهر بیله‌سوار و ۱۰ شعبه برای شهر جعفرآباد لحاظ شده است.

شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد ، بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این شهرستان ۵۱ هزار و ۴۰۴ نفر می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟