‍ مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد


‍ مرکز  فوریت های سایبری  پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد

مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه به منظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان افتتاح شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار کرد: با توجه به کثرت و روند افزایشی وقوع جرائم در فضای مجازی و مطالبه مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست های آنان، مرکز فوریت های سایبری افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز بصورت 24 ساعته فعال بوده و کارشناسان پلیس فتا با حضور در آن پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه فضای مجازی شامل ارشاد، هدایت و راهنمایی و اجرای عملیات خواهند بود.

جاویدان تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت پلیس فتا و یا تماس با شماره 21823178 می توانند با مرکز فوریت های سایبری ارتباط برقرار کرده و به بیان مشکلات و نیازمندی‌های خود در فضای مجازی بپردازند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه راه اندازی این مرکز را موجب تسریع در خدمات رسانی به مردم و پیشگیری و کشف سریعتر جرائم دانست و گفت: در گذشته و با توجه به روندی که افراد برای احقاق حقوق خود باید طی می کردند ممکن بود مجرمان راه فراری پیدا کنند، اما با این مرکز سریعتر می توان آنها را شناسایی و دستگیر کرد.

وی گفت: تلاش می شود در آینده ای نزدیک شماره ای سه رقمی و سراسری برای این مرکز تعریف شود تا شهروندان راحت تر بتوانند با آن تماس حاصل کرده و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان