اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت گزینه ای ندارند


اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت گزینه ای ندارند

رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه گچساران و باشت گزینه ای نداریم.

«علی خواجوی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را در روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ خواهیم داشت جریان اصلاح طلبان از هیچ گزینه ای حمایت نمی کند.

گفتنی است که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بخاطر اینکه «غلامرضا تاجگردون»، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب ۳۹ هزار رای و اختلاف ۱۷ هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه‌اش رد شد، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر برگزار می شود.

بیش از ۵۵۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی در انتخابات۲۸ خرداد ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر رای اولی می باشند، حدود ۱۰۰۰ شعبه اخذ رای در استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که جهت پیشگیری از کرونا بیش از ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشتند تا مردم راحت بتوانند رای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس