یک مدیر فرهنگی: مسائل فرهنگی در مناظرات انتخاباتی مغفول ماند


یک مدیر فرهنگی: مسائل فرهنگی در مناظرات انتخاباتی مغفول ماند

مشهد- ایرنا- سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مسائل فرهنگی کشور را مقوله «مغفول» مانده در مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواند و بیان کرد: علت این کاستی باید از سوی کارشناسان امر مورد کنکاش و بررسی قرار گیرد.

یوسف امینی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: باید آشکار شود که آیا دلیل طرح نشدن مسائل فرهنگی در مناظرات، کشش نداشتن جامعه به سوی امور فرهنگی است و یا اینکه اصحاب فرهنگ و هنر مطالبه‌گری کمتری در این زمینه داشته‌اند؟

وی ادامه داد: فعالان و اعضای جامعه فرهنگی و هنری کشور باید مطالبه‌گر باشد و انتظارات و خواسته‌های خود را در عرصه انتخابات ارائه کرده و از پاسخگویی به آن را از رییس جمهوری آینده مطالبه کنند.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی «فرهنگ» را در مقدم بر همه امور اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی ذکر و بیان کرد: ایران بدون فرهنگ، ایران نیست.

امینی گفت: سفیران و مفاخر فرهنگی کشورمان مانند مولوی، فردوسی، حافظ و سعدی آوازه فرهنگ این دیار را تا دورترین نقاط گیتی برده‌اند لذا هرقدر در کنار معارف دینی و مذهبی خود، تکیه بر این مفاخر فرهنگی و هنری داشته باشیم به امنیت بیشتری در جامعه دست می‌یابیم.

هفت نامزد تایید صلاحیت شده داوطلب کسب جایگاه هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ روز اخیر به طور جمعی در قالب سه نشست مجزای تلویزیونی دیدگاهها و برنامه‌های خود را طرح و تشریح کردند. این مناظرات تلویزیونی با دهها میلیون مخاطب و بیننده ایرانی در داخل و خارج از کشور محوری‌ترین و تاثیرگذارترین فعالیت مستقیم تبلیغاتی نامزدها در چهارچوب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا