همسر شهیدناظری به دلیل ایست قلبی درگذشت/ تشییع؛ احتمالا فردا


همسر شهیدناظری به دلیل ایست قلبی درگذشت/ تشییع؛ احتمالا فردا

لیلا طباطبایی‌نیا، همسر فرمانده سابق یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر دیروز درگذشت. مراسم تشییع او...

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت برگزاری فارس، لیلا طباطبایی‌نیا، همسر فرمانده سابق یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار محمد ناظری، عصر دیروز بر اثر سکته قلبی درگذشت و فوت او بر اثر ابتلا به کرونا صحت ندارد.

پیکر این همسر شهید احتمالا فردا تشییع می‌شود. البته هنوز برای محل دفن بانو طباطبایی‌نیا تصمیم دقیقی گرفته نشده است.

سردار شهید دریادار پاسدار محمد ناظری، فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بنیانگذاران یگان ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه بود که فرمانده مرکز آموزش هوابرد سپاه را نیز بر عهده داشت. وی همچنین از بنیانگذاران دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه (دافوس سپاه) نیز بود که پس از دفاع مقدس در حالی که از جراحات جنگ از جمله «عارضه شیمیایی» رنج می‌برد، اما در تربیت و آموزش یگان‌های تخصصی و حرفه‌ای ندسا و فرماندهی یگان‌های تکاوری و هوابرد این نیرو خدمات ارزنده‌ای داشت و لحظه‌ای از پای ننشست.

سرانجام این سردار شجاع اسلام در ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ حین انجام مأموریت در منطقه دریایی «نازعات» به دلیل همان عوارض شیمیایی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در حرم حضرت امامزاده علی‌اکبر(ع) واقع در منطقه چیذر تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد