ارائه روند بازگشایی باشگاه ها به ستاد کرونا/ کنترل مرزها برای مقابله با ورود ویروس جدید به کشور


ارائه روند بازگشایی باشگاه ها به ستاد کرونا/ کنترل مرزها برای مقابله با ورود ویروس جدید به کشور

معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا گفت: نگرانی از شیوع پیک پنجم در کشور وجود دارد و برای همین باید بیشترین حساسیت در مرزهای ورود و خروجی کشور صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت بیماری کرونا در هفتاد و دومین نشست کمیته که با حضور ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان دستگاههای ذی ربط در محل وزرات کشور برگزار شد؛ با اشاره به این موضوع که رعایت پروتکل های بهداشتی باید با اهتمام جدی تر تا روند همه گیری واکسن کرونا ادامه یابد، گفت: در حال حاضر مهم ترین دغدغه، تزریق عمومی واکسن در کشور است و امید بر این است با تسریع در واکسن واکسیناسیون بتوانیم در اسرع زمان بخش های آسیب پذیر جامعه را واکسینه کنیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه باید رعایت پروتکلهای بهداشتی، به عنوان تنها مکانیسم در دسترس در شرایط کنونی، در مهار بیماری کرونا به صورت حداکثری مورد توجه قرار گیرد، گفت: تجربه نشان داده که به هر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کشور کمتر مورد توجه قرار گرفته به همان نسبت شاهد اوج گیری دوباره بیماری هستیم.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی در این خصوص یادآور شد: نباید عبور از پیک چهارم باعث شود که رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی کمتر مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی مدیریت کرونا در خصوص ساماندهی تردد مسافری از مرزهای زمین، هوایی و دریایی که اولین دستور جلسه امروز بود، تصریح کرد: نگرانی از شیوع پیک پنجم در کشور وجود دارد و برای همین باید بیشترین حساسیت در مرزهای ورود و خروجی کشور صورت گیرد.
بازگشایی باشگاههای ورزشی در کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی از دیگر دستورکارهای جلسه امروز بود و در این خصوص قرار شد روند بازگشایی باشگاهها و اماکن ورزشی با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی به ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه شود.
انتهای پیام/

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید