استاندار: دغدغه مدیران تحقق توسعه متوازن در مناطق مختلف خوزستان است


استاندار: دغدغه مدیران تحقق توسعه متوازن در مناطق مختلف خوزستان است

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان گفت: تحقق توسعه متوازن در تمام مناطق استان و همچنین جبران عقب ماندگی در مناطق کم برخوردار از مهمترین دغدغه های مدیران استان است.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات و پروژه های شهرستان دشت آزادگان در محل فرمانداری این شهرستان با تاکید بر شتاب بخشی در اجرا و تسریع در تکمیل پروژهای عمرانی در دشت آزادگان بیان کرد: روند اجرای پروژه های عمرانی در تمامی شهرستان ها بصورت مستمر و میدانی پیگیری می شود.

وی گفت: به منظور حل مشکلات طرح های عمرانی برای تمامی پروژه ها زمان در نظر گرفته شده است، مشکلات در شهرستانها باید به صورت مستمر و ماهانه و با حضور در محل پروژه ها بررسی شود و تکمیل پروژه های نیمه تمام باید با سرعت بیشتری انجام گیرد.

استاندار خوزستان در ادامه این نشست با اشاره به پروژه های این شهرستان بیان کرد: وضعیت پروژه های آب شرب روستایی ، تکمیل جاده های روستایی ، تکمیل طرح ۵۵۰ هکتاری ، پروژه آب و فاضلاب شهری ، زیر ساخت های جاده ای از جمله جاده اهواز تا سوسنگرد و سوسنگرد تا چذابه در لیست پروژه های این شهرستان قرار دارد.

سلیمانی دشتکی گفت: روکش آسفالت جاده ها که تصمیمات خوبی در این خصوص گرفته شده ، تکمیل زمین های چمن مصنوعی ، طرح ها و سایر پروژه هایی که ورزش و جوانان که نیمه تمام مانده نیز از دیگر پروژه های این شهرستان است که از مدیر ورزش و جوانان خواسته شده در مدت زمان۶ ماه نسبت به تکمیل پروژه های این بخش اقدام کند.

وی با انتقاد از عدم تکمیل بعضی از پروژه ها خواستار تسریع در تکمیل این پروژه ها شد و افزود: با اتمام این پروژه ها روند توسعه خوبی در شهرستان خواهیم داشت .

فرماندار دشت آزادگان در ادامه این نشست بیان کرد: تکمیل جاده های مواصلاتی از جمله سوسنگرد تا چذابه، جاده‌های روستایی از جمله (هوفل و مسیر الله اکبر) ، موضوع تامین آب و بهبود کیفیت آب شرب، تکمیل زهکشهای کشاورزی مربوط به طرح ۵۵۰ هکتاری ، لوله کشی گاز بعضی از روستاها ، تعیین اعتبار جهت پروژه های زیرساختی مناطق آسیب دیده از سیل ، تعیین اعتبار پروژه روشنایی جاده سوسنگرد ، تکمیل زیر ساخت های اربعین حسینی ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان و پیگیری اصولی عوارض آلایندگی از جمله مهمترین مسائل و پروژه های این شهرستان است و مقررشد در سریعترین وقت ممکن این پروژه ها فعال و به بهره برداری برسند.

بررسی پروژه ها ی نیمه فعال یا راکد و محرومیت زدایی شهرستان های مختلف خوزستان توسط استاندار از چهار ماه گذشته کلید خورده است.

برای انجام پروژه های شهرستان ها جدول زمانبندی تعیین شده است و مدیران موظف هستند در زمان تعیین شده این پروژه ها را انجام دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار