زنجان نایب قهرمان مسابقات قهرمانی امدادی آکو اتلون ایران شد


زنجان نایب قهرمان مسابقات قهرمانی امدادی آکو اتلون ایران شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان، گفت: زنجان در نخستین دوره رقابتهای قهرمانی امدادی آکو اتلون (دو، شنا و دو) جوانان ایران در سکوی دوم قرار گرفت.

علی مشهدلو، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مسابقات روز گذشته /دوشنبه ۲۴ خرداد ماه جاری/ با شرکت قریب به ۱۰ تیم از استان های مختلف کشور به میزبانی قم برگزار شد.

وی، اظهار داشت: تیم زنجان با ترکیب ورزشکاران منتخب "پوریا شامی، مهدی انصاری و امیرحسین نصیری" در این رقابت ها به مصاف حریفان رفت و نشان داد که در این بخش از ورزش های سه گانه نیز حرف برای گفتن دارد.

مشهدلو، افزود: در مسابقات قهرمانی آکو اتلون کشوری نیز که روز یکشنبه /۲۳ خرداد ماه جاری/ به صورت انفرادی و با شرکت قریب ۴۵ ورزشکار در قم برگزار شد پوریا شامی به نشان طلا رسید و مهدی انصاری نیز توانست مدال نقره را ازآن خود کند.

دبیر هیات ترای اتلون (ورزش های سه گانه) استان زنجان گفت: مسابقات انفرادی آکو اتلون مردان جوان در قم به ترتیب در مسافت های 2/5 کیلومتر دو، یک کیلومتر شنا و 2/5 کیلومتر دو، برگزار شد.

به گزارش ایرنا، کیوان سائلی و علی مشهدلو، به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، ورزشکاران اعزامی از زنجان به این دوره از مسابقات را هدایت و همراهی می کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403