انتخابات فرصتی برای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت است


انتخابات فرصتی برای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی برای نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت آینده شان با حضور در شعب اخذ رای و انتخاب افراد اصلح است.

نورالدین فرزادی پور روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات ریاست جمهوری در حقیقت تبلور اراده مردم در تعیین سرنوشت و تعیین کننده سیاست‌های داخلی و خارجی کشور در چهار سال آینده است و حضور فعال و موثر مردم در پای صندوق‌های رای عامل موثری برای انتخاب کسی است که متناسب با خواست و اراده ما در این جایگاه قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این عرصه و خلق بالاترین مشارکت می‌تواند هم در انتخاب اصلح موثر باشد و هم فرصت و ظرفیتی ایجاد کند که رییس‌جمهور آینده با قدرت چانه‌زنی بهتر و جدی‌تری در عرصه‌های داخلی و خارجی به وظیفه‌اش عمل کند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مشارکت پایین، به عنوان یک تهدید باعث می‌شود هم مردم در انتخاب نقش کمتری داشته و هم قدرت اعتماد به نفس و قدرت چانه زنی رییس جمهور آینده در عرصه‌های مختلف کاهش یابد.

فرزادی پور ادامه داد: مردم ما در انتخابات گذشته ثابت کردند با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه دشمنان خارجی دست در دست هم در پای صندوق‌های رای حضور پررنگی داشته و اجازه نمی دهند تهدید و توطئه چینی آنها را از حضور در عرصه تعیین سرنوشت شان مایوس کند.

او اضافه کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند در سخت‌ترین شرایط، همراه نظام بوده و در جهت تبعیت از مقام معظم رهبری به وظیفه قانونی و شرعی شان به نحوی عمل کرده تا مسوولان نظام با اقتدار بیشتری انتخاب و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: در این شهرستان مردم انقلابی متعهد، وفادار و پرشور در روز جمعه ۲۸ خرداد حماسه ای را رقم خواهند زد و برگ زرینی را در تاریخ فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی خودشان می‌افزایند.

وی تاکید کرد: اگر کسی تا به حال بی‌تفاوت بوده و قصد شرکت در انتخابات نداشته امروز باید به عرصه بیاید و نقش موثر خود را ایفا کند چون در غیر این صورت دیگران برای مان انتخاب می‌کنند.

فرزادی پور گفت: امید واریم مردم در روز ۲۸ خرداد بهترین و موثرترین حضور خود را به نمایش بگذارند و یک بار دیگر ثابت کنند گوش به فرمان رهبری، همراه با نظام و حافظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی با باین اینکه به عنوان مجریان انتخابات تمام مقدمات برگزاری را فراهم کرده‌ایم تا خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم، از قشرهای مختلف مردم شهرستان برای افتخار آفرینی و حضور فعال در روز جمعه ۲۸ خرداد پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کرد.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر