اقتدار و امنیت کشور با حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین می‌شود


اقتدار و امنیت کشور با حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین می‌شود

زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شرکت در انتخابات به منزله تضمین آینده است گفت: اقتدار و پیشرفت کشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین خواهد شد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:همگان با شرکت و آمدن در پای صندوق‌های رای در آینده ایران اسلامی سهیم بوده و سرنوشت درخشانی برای خود و کشور رقم خواهند زد.

وی بیان کرد: یکی از اصول اساسی نظام اسلامی جمهوریت و مردم‌سالاری دینی است از اینرو در طول ۴۲ سال گذشته تقریبا هر ساله یک انتخابات برگزار کردیم که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

امام جمعه ایرانشهر افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اهدای اقتدار به کشور است و دشمنان نظام در مقابل این حضور حداکثری از زیاده‌خواهی‌های خود عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی اظهارداشت: از آنجا که حضور حداکثری در انتخابات مانعی در برابر دسیسه‌های دشمنان است وظیفه همه ما تحقق حضور حداکثری به این مشارکت خواهد بود.

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: بر مبنای مسائل دینی و اعتقادی هر انسان مسلمانی وظیفه دارد تا بر روی سرنوشت خود حساسیت داشته باشد چراکه مردم با حضور در انتخابات در ساخت آینده خود شریک هستند.

وی با بیان اینکه مراجع دینی بویژه رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت در عرصه انتخاب را به عنوان یک امر واجب و ضروری دانستند خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری به عنوان یک وظیفه برای همگان است و باید به این ظیفه سیاسی، اعتقادی و دینی خودمان عمل کنیم.

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه مردم ایران نشان دادند که افرادی فهیم و بصیرند و در کنار نظام اسلامی همواره بوده و هرگز دست از انقلابشان برنمی‌دارند تاکید کرد: هرچه دشمن بیشتر تلاش کند مشارکت مردم در عرصه انتخابات قوی‌تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت زمینه‌ساز مطالبه‌گری مردمی است بیان کرد: باید در انتخابات شرکت و با مشارکت فعالانه یک انتخاب درست داشته باشیم تا مدیر انتخاب شده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه سیستان و بلوچستان استفاده کند.

انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ ایران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در کشورمان است که در ۲۸ خرداد امسال همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار و طی آن هشتمین رییس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!