لاپورته: موراتا بازی بعدی سه گل می زند و دهن منتقدانش را می بندد


لاپورته: موراتا بازی بعدی سه گل می زند و دهن منتقدانش را می بندد

مدافع تیم ملی اسپانیا از آلوارو موراتا در برابر منتقدان دفاع کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی اسپانیا روز گذشته در اولین دیدار خود مقابل سوئد موفق به گلزنی نشد تا این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد. ناکامی اسپانیا در گلزنی باعث شد تا نوک پیکان انتقادات به سمت آلوارو موراتا، مهاجم نوک اسپانیا در این دیدار قرار بگیرد که چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و هواداران حاضر در استادیوم سویا این بازیکن را هو کردند. با این وجود آیمریک لاپورته، مدافع تیم ملی اسپانیا می گوید موراتا در بازی های آینده دهن منتقدانش را خواهد بست. مدافع باشگاه منچسترسیتی در این باره گفت:

نمی توان به توانایی های مهاجمی مثل آلوارو شک کرد. او بارها توانایی هایش را نشان داده است. او در بازی بعدی سه گل می زند و دهان همه منتقدانش را می بندد.

لوئیز انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، دیگر فردی بود که از عملکرد مهاجم تیمش دفاع کرد و گفت:

شنیدم که اوایل بازی موراتا را تشویق می کردند و تمرکزم را روی این بخش می گذارم. موراتا مهاجم بزرگی است که می تواند کارهای زیادی انجام دهد. امروز بدشانس بود اما فوتبال و زندگی همین است. بازی کردن در شرایطی که هواداران تشویقتان می کنند آسان تر است و امیدوارم او دیگر هو نشود و شرایط تغییر کند.

اگر چه بخش اعظمی از انتقادات به خاطر عملکرد موراتا بود اما این مهاجم تنها کسی نبود که تواسط هواداران هو شد. دنی اولمو، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در این باره گفت:

درک نمی کنم چرا ما را هو می کردند. هواداران باید حامی همه ما باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس