سامسونگ به گزارش تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE واکنش نشان داد


سامسونگ به گزارش تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE واکنش نشان داد

گجت نیوز امروز گزارش‌های مختلفی منتشر شد که به تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE اشاره داشت. حالا این شرکت کره‌ای به این گزارش‌ها واکنش نشان داده است. امروز منابع کره‌ای اعلام کردند که احتمالاً شاهد تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE خواهیم بود. اما وب‌سایت خبری ETNews نتوانست گزارش خود را... نوشته سامسونگ به گزارش تاخیر در عرضه گلکسی...

امروز گزارش‌های مختلفی منتشر شد که به تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE سامسونگ – Galaxy S21 FE اشاره داشت. حالا این شرکت کره‌ای به این گزارش‌ها واکنش نشان داده است.

امروز منابع کره‌ای اعلام کردند که احتمالاً شاهد تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE خواهیم بود. اما وب‌سایت خبری ETNews نتوانست گزارش خود را تائید کند و به همین دلیل مقاله مربوطه را حذف کرد. پس از این اتفاق، سامسونگ نیز وارد ماجرا شد تا کمی از ابهام موجود بکاهد. هرچند؛ این شرکت نیز توضیحات دقیقی ارائه نداد.

سامسونگ اعلام کرد که هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با تعلیق تولید محصول مورد نظر نهایی نشده است. این جمله یعنی اینکه این مشکلاتی گریبان گیر این شرکت شده، اما هنوز تصمیم تاخیر در عرضه گلکسی S21 FE قطعی نشده است.

گلکسی S20 FE مجموعه‌ای از مشخصات اصلی گوشی‌های پرچمدار را در کنار قیمت پایین ارائه می‌داد و به همین دلیل به موفقیت بزرگی برای این شرکت تبدیل شد. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد نسل جدید این گوشی را با نام گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن عرضه کند و چندی پیش نیز این گوشی در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد که استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگ رم را در آن تایید می‌کرد.

همچنین تصاویری از گلکسی S21 FE منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از طراحی کلی گلکسی اس ۲۱ پیروی خواهد کرد و دارای سه دوربین با چینش عمودی است. البته طراحی بخش دوربین کمی با گلکسی اس ۲۱ فرق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم