دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی و خارجی اما قانونی در سایت مووی لند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : (/)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی و خارجی اما قانونی در سایت مووی لند

سینمای جهان روز به روز به سمت جلو پیش می رود. تولیدات تازه تکنولوژی های پیشرفته و... همگی مواردی هستند که باعث می شوند تا مخاطبان بیش از پیش تماشای فیلم و سریال را در صدر انتخاب های خود قرار دهند. ظهور اینترنت هم عاملی بوده که دسترسی به این آثار را ساده تر کرده است. این موضوع را می توان از آمار جستجوی سالانه عبارت های ترند در وب فارسی متوجه شد. برای مثال هر ساله عبارت هایی مثل دانلود فیلم جدید، دانلود سریال ایرانی، دانلود انیمیشن دوبله فارسی و... در صدر ترند ترین عبارت هایی قرار می گیرند که مخاطبان در پی آن هستند. این موضوع فاکتوری است که به خوبی محبوبیت سینما در ایران را نشان می دهد. شبکه ی نمایش خانگی مرکزی بوده که به نحوی اجماعی از رسانه های فعال در این حوزه به حساب می آید. این مرکز به سادگی، دسترسی مردم به آثار دلخواه را بهبود بخشیده است. مووی لند یکی از رسانه های معتبر در این زمینه بوده که دسترسی مردم به تولیدات سینمایی دلخواه را بیشتر کرده است. کیفیت بالا، آرشیو عظیم، توضیحات دقیق و... همگی مواردی بوده اند که باعث شده تا آمار مخاطبان این وبسایت روز به روز بیشتر شود.

دانلود انیمیشن دوبله فارسی و زبان اصلی با زیرنویس فارسی + پخش آنلاین نیم بهاء

انیمیشن ها را می توان از محبوب ترین و البته جدید ترین تولیدات سینمایی دانست که روز به روز تکنولوژی های آن پیشرفته تر می شود. از انیمیشن های دو بعدی و سیاه و سفید گرفته تا تولیدات سه بعدی این روز ها که تفاوت خاصی با واقعیت ندارند. این آثار محدودیتی در ساخت ندارند و همین مورد سبب شده تا تخیلات کارگردان به خوبی بر روی آن پیاده شود. این مزیت باعث شده تا هر روز انیمیشن های جذاب تری وارد بازار شود. از طرفی دیگر جذابیت این ساخته ها باعث شده تا دیگر این آثار محدود به قشر کودک نباشد؛ بلکه حتی بزرگسالان هم به تماشای آن بنشینند. ترکیب این موارد در کنار هم باعث شده تا روز به روز تقاضای بیشتری برای انیمیشن ها ایجاد شود. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست، با این تفاوت که در کشور ما تکنولوزی های پیشرفته برای ساخت این دسته از آثار وجود ندارد. همین مورد عاملی بوده که ایرانیان به سمت انیمیشن های خارجی کشانده است. تولیدات خارجی هم به دلیل زبان ساختاریشان، نیازمند دوبله یا زیرنویس فارسی هستند تا درک آن ها برای ایرانیان ساده تر شود. این موضوع تقاضای مازادی را ایجاد کرده است. رسانه مووی لند سعی کرده تا به خوبی از عهده ی این نیاز بر آید و به همین جهت تلاش کرده تا انیمیشن های روز دنیا را با دوبله فارسی بر روی وبسایت خود قرار دهد. این رسانه جدیدترین انیمیشن ها را با فاصله ی اندکی از زمان انتشار شان، بر روی وبسایت خود بارگذاری می کند و برای هر کدام هم صورت دوبله فارسی قرار می دهد. این موضوع سبب شده تا مووی لند به بهترین مرجع برای دانلود انیمیشن دوبله فارسی بدل شود.

دانلود فیلم و سریال رایگان ایرانی و خارجی اما قانونی در سایت مووی لند

دانلود سریال ایرانی با اینترنت نیم بها

سریال های ایرانی از دیگر تولیدات سینمایی هستند که این روز ها پیشرفت چشم گیری را به خود دیده اند. این پیشرفت با ظهور پدیده ای به نام شبکه ی نمایش خانگی روز به روز بیشتر می شود. آثاری همچون گیسو، زخم کاری، مانکن، عاشقانه و... همگی جزو تولیدات مطرح این شبکه هستند که در ذهن بینندگان نقش بسته اند. اگرچه تولیدات این شبکه روز به روز بیشتر می شود اما رسانه های بزرگی که در زمینه ی پخش آن ها فعالیت دارند، تا حدی کند عمل می کنند. بسیاری از این رسانه ها، هر اثر را با تاخیر بر روی وبسایت قرار می دهند و یا توضیحات کاملی برای آن ها تعیین نمی کنند که مخاطب تصمیم گیری بهتری داشته باشد. رسانه ی مووی لند سعی کرده تا این مشکل را به شیوه ای دقیق برطرف سازد. این رسانه هر قسمت منتشر شده را با فاصله ی اندکی بر روی وبسایت خود قرار می دهد. از طرفی دیگر برای تک تک این آثار توضیحات دقیق و جامعی ارائه می دهد که همه ی جزئیات را در بر می گیرد. از خلاصه داستان و حواشی گرفته تا عکس و تیزر ها که همگی در بطن توضیحات این رسانه می گنجد. این فاکتور باعث می شود تا مخاطبان بتوانند دقیق تر و بهتر یک اثر را شناسایی و نسبت به خرید یا دانلود آن اقدام نمایند. مجموع این موارد در کنار هم سبب شده تا مووی لند یک مرجع مناسب برای دانلود سریال ایرانی باشد.

دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم

همانگونه که اشاره کردیم هر روز آثار جدیدی در جهان عرضه می شود و همین مورد عاملی است که مخاطبان را به سمت این فیلم و سریال ها می کشاند. بدون شک ایرانیان هم تمایل دارند تا جدیدترین فیلم و سریال های جهان را تماشا کنند. اما نبود یک مرجع مناسب برای دانلود فیلم جدید ، باعث شده تا مخاطبان ساعت های زیادی را برای پیدا کردن یک فیلم سردرگم شوند. مووی لند مرکزی است که از چنین هدر رفت زمانی جلوگیری می کند. این رسانه سعی داشته تا جدیدترین آثار دنیا را بلافاصله بعد از انتشار بر روی وبسایت خود قرار دهد. از طرفی دیگر این رسانه هر فیلم را با کیفیت های مختلف و به همراه صوت دوبله و یا زیرنویس فارسی قرار می دهد. این موضوع سبب می شود تا مخاطبان بیش از پیش به سمت این رسانه روی بیاورند و از آن برای دانلود فیلم جدید استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟