130 هزار نفر در خرمشهر شرایط شرکت در انتخابات را دارند


130 هزار نفر در خرمشهر شرایط شرکت در انتخابات را دارند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت: 130 هزار نفر در شهرستان خرمشهر واجد شرایط شرکت در انتخابات 28 خرداد هستند.

به گزارش ایرنا محمد حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر ۱۱۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته است که ۹۲ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار است که ۶۳ شعبه ثابت در مدارس،۲۰ شعبه در مساجد و حسینیه‌ها و ۹ شعبه در ادارات دولتی مستقر خواهند شد.

وی افزود:در حوزه فناوری ۱۲۰ نفر کاربر برای شعب اخذ رای پیش‌بینی شده که کار احراز هویت رای دهندگان با دستگاه را برعهده دارند.

فرماندار ویژه خرمشهر همه اقشار خرمشهر به ویژه جوانان، کسبه، بازاریان و بانوان را به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای دعوت کرد و گفت: از همه اقشار این شهرستان تقاضا دارم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند و در پای صندوق های رای حضور یابند.

وی بیان کرد: برای اصلاح امور و تغییر شرایط، بهبود وضع زندگی و معیشت لازم است مردم از حق انتخاب خود با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا استفاده کنند.

حیدری ادامه داد: این حقی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای تمام واجدین شرایط رای قائل شده است و همه واجدین شرایط باید از این حق انتخاب به درستی استفاده کنند و وکلای متعهد و انقلابی با روحیه مردم‌داری و خدمت‌گذاری انتخاب کنند تا چهار سال آینده سالهای تغییر، تحول، پویایی و رفع مشکلات مردم در همه زمینه ها و در عرصه بین‌المللی و داخلی باشد.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۱۵۰ داوطلب شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خرمشهر در این دوره از انتخابات به رقابت می‌پردازند.

روز جمعه ۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...