مقدار زیادی کالای قاچاق در همدان معدوم شد


مقدار زیادی کالای قاچاق در همدان معدوم شد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت که مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق با حضور نمایندگانی از سازمان های مسئول، معدوم و به آتش کشیده شد.

به گزارش ایرنا، «داریوش جودکی» روز سه شنبه با اعلام این مطلب، افزود: در راستای فرایند اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مبنی بر انهدام کالاهای قاچاق، مقادیر زیادی کالای قاچاق مکشوفه از قاچاقچیان در سطح استان معدوم شد.

وی اظهار داشت: این کالاها شامل انواع مواد خوراکی، انواع دارو، پودرهای بدنسازی بودند که بعد از قطعیت رای با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، دادستانی، اموال تملیکی، کمیسیون قاچاق استانداری، بهداشت محیط زیست و اقتصاد و دارایی معدوم شده و از بین رفتند.

جودکی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، طی یکسال گذشته با تشکیل ۹۲۸ پرونده قاچاق شمار پرونده های موجود در تعزیرات حکومتی به ۹۹۴ پرونده رسید، همچنین در این مدت ۹۵۴ پرونده مختومه و ۴۰ پرونده نیز درحال رسیدگی است که از نظر عملکردی، نسبت پرونده های تعیین تکلیف شده به پرونده های ورودی ۱۰۲ درصد بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان