100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی استان همدان اختصاص یافت


100 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های ورزشی استان همدان اختصاص یافت

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه تمام ورزشی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، «حمید سیفی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزبان اعتبار برای ساخت و تکمیل ۵۲ طرح و پروژه عمران ورزشی در مناطق مختلف استان همدان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مناقصه سه سالن ورزشی در روزهای پایانی خرداد برگزار می‌شود، گفت: عملیات اجرایی این سه سالن ورزشی پس از گذشت ۱۴ سال بی‌توجهی، هم اکنون به یک افتخار بزرگ برای استان همدان تبدیل شده است.

سیفی از وضعیت تیم فوتبال پاس نیز ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه دو تیم‌ فوتبال استان در لیگ ۲ با هدایت‌ مربیان و کادر فنی در شرایط خوبی قرار دارند و ما نیز هر آنچه در توان داشته باشیم برای صعود این دو تیم به جایگاه‌های بالاتر بکار خواهیم گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تقدیر از مدیرعامل تیم پاس همدان به دلیل خدمات و حمایت‌های مالی از این تیم، افزود: ابقا پاس در لیگ دسته ۲ با همکاری، همراهی، تعامل و تلاش بازیکنان و کادر فنی محقق شد که ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی با تاکید براینکه استعدادیابی و مطالبه گری باید در کنار هم قرار بگیرند، گفت: بانوان ما با فعالیت در حوزه ورزش و کسب مدال‌های رنگارنگ ثابت کرده‌اند که اگر بخواهند می‌توانند مدال‌های ارزشمندی در رقابت های داخلی و خارجی کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه برای حمایت از قهرمانان برنامه داریم، گفت: تنها با تزریق منابع مالی نمی توان زمینه رضایت و موفقیت افراد را فراهم کرد بلکه باید روابط انسانی و عاطفی را نیز برای این مهم در نظر داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج