آغاز فعالیت سامانه مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر


آغاز فعالیت سامانه مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی 1400-1399 آغاز شده است.


آغاز فعالیت سامانه مهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر جامعه هدف (فرزند شهید، فرزند آزاده و فرزند جانباز بیست و پنج درصد و بالاتر) برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ هم اکنون آغاز شده و تا ۲۰ تیر ادامه دارد.

بر این اساس دانشگاه‌ها و مؤسسات موظف هستند زمان شروع ثبت درخواست متقاضیان واجد شرایط را با استفاده از ابزار‌های مناسب مانند سایت دانشگاه، تابلو‌های اعلانات آموزشی در کلیه دانشکده‌های هر دانشگاه یا مؤسسه اطلاع‌رسانی کنند، دانشگاه‌های مبدا موظف‌ هستند درخواست دانشجو را بررسی کرده و در صورت داشتن شرایط از ۲۰ تیر تا ۳۱ تیر ضمن تأیید اطلاعات متقاضی نظر خود را در سامانه اعلام و در صورت موافقت ریز نمرات دانشجو را ضمیمه کنند.

متقاضیان واجد شرایط آئین‌نامه نقل‌وانتقال باید در زمان اعلام‌شده ۲۰ خرداد لغایت ۲۰ تیر از طریق مراجعه به سامانه سجاد درخواست خود را با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد ثبت کرده و تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل و پس‌از دریافت کد رهگیری نتیجه را هم‌زمان از طریق سایت با درج کد رهگیری مشاهده کنند.

همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر که در سال گذشته حکم میهمانی شأن خاتمه‌یافته باید مجدد در سامانه ثبت‌نام کرده و کارنامه تحصیلی خود را بارگذاری و مستندات خود را برای تقاضای ارائه‌شده اسکن و ضمیمه تقاضا کنند.

متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا باید در سامانه سجاد ثبت‌نام کنند و پس‌ از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست میهمانی و انتقال خود را ارائه کنند.

متقاضیان مهمانی و انتقال مسئول صحت اطلاعات ارائه‌ شده در خصوص شرایط خاص خود خواهند بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه‌شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی انتقال توأم با تغییر رشته از این سامانه برای ثبت درخواست خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه